Summerdays

For en dag, for et vær, for en by, og for en start på ferien! jeg startet dagen med frokost utendørst, fortsatte med en løpetur langs svabergene på Odderøya og dro videre ut på båttur. Nå kom jeg akkurat inn døren etter 6 deilige timer på sjøen. Solen stråler fra skyfri himmel, og gradestokken vider drøye 23 grader. Det blir faktisk ikke bedre. Slike dager gir meg så mye energi og glede. Nå skal jeg hoppe i dusjen også skal jeg trylle frem noen godsaker på kjøkkenet før det blir rett ut igjen. Man kan jo ikke sitte inne i slikt vær. 




Hva har dere gjort denne lørdagen mine venner? 

Håper det er strålende vær der du også befinner deg, og at denne lørdagen har vært super så langt. Husk at været ikke skal styre hvor bra helgen din blir. Sol har sine fordeler, men gråvær og regn har faktisk noen ganske deilige fordeler det også. Lag noe spennende god mat, lei en film, inviter på ost & vin kveld, dra på kino, pynt deg opp og dra ut å danse med jentene, dra ut å spise på resturant, kutt opp en hel haug av frukt i små biter, ha grillspyd og smelt sjokolade, slik at du kan dyppe fruktbitene i den deilige rennende sjokoladen, arranger spillkveld, gå en lang tur i regnet, ha serie-maraton, eller rett og slett bare ligg på sofaen og kjenn på hvor deilig det er å ikke gjøre noenting – med verdens beste sanvittighet. 

Uansett må dere love meg å kose dere, og nyte pinsehelgen. 

 

Smiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Åååååå så nydelig – gode minner å ha når høsten kommer – jeg elsker årstider og sommer med fint vær er best 🙂

    2. Dette så rett og slett perfekt ut, Maren <3 Koos deg og nyt helgen! Virkelig fortjent!
      Her er været stusselig, formen er sliten så det har vært en rolig innedag her! Deilig 🙂
      Ha fortsatt en fin helg !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg