What to do?

I dag våknet jeg opp med en merkelig følelse. Hva skal jeg gjøre nå? Altså jeg vet jo at det finnes masse gøy jeg kan gjøre, og jeg skal nok absolutt finne noe artig å fylle dagen med, men det var en merkelig følelse å våkne uten å sette seg rett ned med pensumbøkene. En hel dag, helt fri, til å gjøre akkurat hva jeg vil – for en deilig frihetsfølelse. I skrivende stund koser jeg meg med God morgen Norge, kaffe og frokost. En skikkelig Morgenstund med andre ord. Dere som har lest bloggen en stund kjenner godt igjen utrykket morgenstund fra min blogg, Jeg elsker morgenstund, og står gjerne opp en time eller to tidligere kunf or å nyte den magiske stille stunden med en kaffekopp på morgen.

I begynnelsen av dette innlegget var jeg usikker på hva jeg skulle fylle dagen med, og nå har jeg allerede to kaffedater avtalt, og en liten to-do liste skrevet på en serviett. Jeg må le av meg selv, jeg skriver lister på absolutt alt og overalt. I dag er det kun hyggelige ting på listen min da. Jeg skal ut å handle blomster og diverse ting for å pynte opp verandaen min og gjøre den sommerklar, jeg skal også innom IKEA for litt diverse og til slutt skal jeg innom en sportsbutikk for å finne to ting:

  • Trådløse høretelefoner til styrketrening
  • Iphone-holder til løpeturer

 

Er det noen av dere som har noen tips / erfaringer med trådløse høretelefoner som faktisk funker uten å koste en månedslønn? Jeg trenger litt motivasjon på styrketreningen min, og da er ny musikk helt klart en stor motivasjon. men jeg klarer ikke helt å kombinere iphone, tråder og vekter. Det blir bare surr og kaos. Så nå satser jeg trådløst. Del gjerne med meg hvis du har noen tips!

Nå skal jeg nyte litt til her, jobbe bitte litt på macen også er det ut på min lille fikse-runde. Jeg håper dere har en deilig fredag, og er klare for langhelg. Det er hvertfall denne frøkna. Solen har også tittet frem i Kristiansand etter et par dager med regn, så dette lover svært godt for helgen. 

 

Smiiiil Maren


13 kommentarer
    1. De trådløse hodetelefonene de selger på x-life skal være veldig bra har jeg hørt 🙂 Har de ikke selv, men broren min har og han er veldig fornøyd! Bruker ikke andre etter han fikk den 🙂

    2. Jeg liker så godt den buksa di, den sitter jo som støpt! Kan jeg spørre hvor den er fra?
      Ha en super dag, Maren 😀

    3. Helene Paulsen: Så koselig! Tusen takk. Den er faktisk fra Gina Tricot. Kjøpte den for to år siden, men tror det der er en sånn basic som de alltid har inne!

    4. I månedes shapeup ambefaler de et treningsheadset fra Plantronics. Har ikke prøvd de selv, men de ser iallfall kule ut 🙂

    5. Hehe, kjenner godt igjen følelsen. Man blir litt “tom” og rastløs den første tiden etter at alt skolearbeid er ferdig 😉 har vært sykepleier i 1 år i dag faktisk, må si at det erveldig deilig å ha sluppet eksamener og pensum denne våren – det erveldig krevende når det står på! Tips: nyyyyt sommerferien nå og lad opp batteriene til en ny skolestart til høsten 🙂

    6. Hei, hei.
      Må bare legge igjen en kommentar for en gangs skyld. Du inspirerer med din sprudlende personlighet og treningsglede, så etter en hel dag i sola skal jeg ta meg en tur på trening. Jippi!
      Jabra Halo sitt trådløse headsett er jeg veldig fornøyd med. Du finner det på nett men også i bla. teknikkmagasinets butikker.
      Ha en strålende helg! 😀

    7. Hei Maren! Må bare spørre, hvor har du kjøpt den stilige lampen? Leter etter noe ala den til den nye leiligheten min! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg