Iskaffe og enkel lunsj

På hektiske dager kan min lunsj ende opp med å se slik ut. Det er nemlig ikke alltid det er fancy, super sunne lekkert danderte retter her i huset. Av og til blir det bare et grovt rundtstykke med skinke, en paprika bit, litt majones og et eple. Enkelt og greit. Pepsi Maxen er selvøflgelig med. Det er virkelig noe av det beste jeg vet. Iskald duggfrisk pepsi max i sommervarmen. Mmmm.

Jeg har tilbragt et par dager hos familien, og da synes jeg det er litt hyggelig å spise det samme som dem. Jeg spiser min vanlige Marenmat alltid, så et par unntak er bare godt. 

I går fikk jeg også smake den nye iskaffen, som helt sikkert ikke er ny de fleste lenger, men jeg hadde ikke fått testen den før nå. Iskaffe Espresso con Latte passet mine smaksløker helt perfekt, og når den i tilegg ikke inneholder noe sukker glir den lett inn som en favoritt her.

Er det noen av dere som har smakt den? 

 

Smiiiil Maren


4 kommentarer
    1. Oioi! Ikke smakt iskaffen – men verst et forsøk! Er sykt glad i proteiniskaffen jeg lager om morgenen for tiden! Herlig å nyte i varmen 🙂 Bytta den ut med den originale proteinkaffen nå som det er sommertemperaturer utendørs! Ellers så nå måltidet ditt nok fristende ut for sultne øyne! Av og til er det enkle ofte det beste 🙂 Ønsker deg en nydelig mandagskveld 😀

    2. Så deilig, kos deg masse! du er så flink 🙂
      Synes selv at grovbrød/rundstykker er det er veldig godt og får masse energi av det, men merker at mange heller velger kesam/cottage/skyr osv.. Synes det er litt vanskelig å vite hva som er bra i forhold til trening og kosthold. Hva tenker du? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg