God lørdag

Good lørdagsmorgen. I dag våknet jeg opp til strålende solskinn inn soveromsvinduet mitt, og så høyt fuglekvitter at jeg måtte sjekke at jeg var ordentlig våken og at dette faktisk var ekte. Det var fuglesang, og det var faktisk vakkert. Her nede ved sjøen på sørlandet er det mest måkeskrik, så dette var en herlig og ganske så koselig måte å våkne på. At det i tilegg er fantastisk vær legger ikke akkurat en demper på morgen-lykken. Mine planer for dagen er det desverre ikke så mye lykke knyttet til, det blir nok en real lese-lørdag. Hvis man likevel ser litt stort på det, så vet jeg at vel bestått eksamen og sommerferie gir en herlig lykkefølelse, så da er det bare å kjøre på, og prøve å overse at jeg går glipp av en deilig sollørdag. 


Foto: Mats Grimseth

Jeg tenker å starte denne dagen med en morgentur ute i frisk luft, det var blitt en fin vane disse dagene jeg sitter inne å leser hele dagen. Det er så magisk å komme seg ut, få svettet litt og lekt litt apekatt på dager som dette. 

Hva er deres planer for denne lørdagen?

 

Smiiiil Maren


11 kommentarer
    1. Jeg skal også tilbringe lørdagen min med eksamenslesing. Egentlig er det ikke så ille, for så lenge jeg får tatt meg pauser til både trening og til å lage god mat, klarer jeg meg ganske fint (og det er nesten så jeg koser meg) Det er likevel en liten trøst å tenke på at det bare er en uke igjen, så har jeg så og si sommerferie (selv om vgs teknisksett ikke har sommerferie før 20 juni)

    2. Relativt ny leser, syns du er så flink blogger! Positiv energi til de grader <3 Lørdagen her går stort sett til Matematikk eksamen forberedelser, men tok også turen på trening en times tid for å klarne hodet 🙂 Håper du får en fin dag videre, nyt været!
      Klem

    3. Utrolig bra blogg! får så mye motivasjon av deg! jeg lurte på om du kunne dele et treningsprogram for en uke? hadde vært veldig fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg