Gylden sommerhud

Jeg har vært så heldig å få lov å teste Vita Libereta sine selvbruningsprodukter. Jeg tenkte å teste dem to – tre ganger før jeg kom med min mening om produktene til dere. Vel, jeg smørte meg i går kveld, og våknet opp knall brun, helt jevn og super fornøyd i dag. Jeg trenger ikke mer enn denne ene påføringen, og det er jo helt supert. Produktene er delikate, og enkle å påføre. Det følger med en påføringshanske som gjør at du slipper alt sølet, og utelukker faren for å ende opp med orange hender. Jeg påførte kun på overkropp og ansikt i første omgang, men med dette resultatet så er det jo bare å kjøre på med ben også. Vita Liberata har farger i flere fargenyanser. Jeg fikk anbefalt Phenomenal som favoritt, og kjørte derfor på med den. Dette er verdens lengste bruningsprodukt, og varer i hele 2-3 uker. Jeg var litt gylden i huden fra før, så jeg gikk rett på denne varianten. Jeg vil nok anbefale å starte opp på medium, og gå over på dark og phenomenal litt nærmere sommeren. I ansiktet brukte jeg Rich face.

Det er viktig med fukt og peeling før og etter påføring. Skin plumping er en fuktspray som absorberer raskt på huden, helt genialt i stede for lotion synes jeg. Dette produktet er virkelig helt magisk, og gjør at behandlingen går så mye raskere. Jeg er helt overrasket over hvor brun jeg ble, og helt uten noen skjolder eller ujevnheter. Jeg er så fornøyd! 

Vita liberata var et helt nyt merke for meg, men jeg er absolutt positivt overrasket, og kommer helt klart til å fortsette med disse produktene. Jeg tester mange produkter som aldri kommer ut på bloggen, og spesielt selvbruning har jeg hatt flere uheldige opplevelser med. Vita Liberata kan jeg hvertfall gå 100% god for. Det er viktig å få med at Vita Liberata er økologisk, og inneholder ikke mineraloljer og sulfater som tørker ut huden, det er heller ingen parabener i Vita Liberata sine produkter. Sjekk gjerne ut Instagram-kontoen og faceboook. 

Jeg har fått en finfin rabattkode til dere, som gir hele 20%. Bruk koden: Maren20.  Rabatten varer kun ut mandag, så her gjelder det å slå til hvis du vil bli sommerfresh. Vita Liberata har Fri frakt, og rask levering. 

 

 

Smiiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. Så flott – et godt råd – det er mye jobb å gjøre klar en “hel kropp” før vintertøyet kan byttes med tynne sommerkjoler -he he

    2. Gosh, du stråler virkelig Maren! 🙂 Går ikke an å ikke bli i godt humør av det skjønne smilet ditt! Også DEN fysikken da! 🙂 Ønsker deg en herlig fredag!

    3. Veldig fin og jevn brunfarge, denne må jeg kanskje prøve:) hvor har du kjøpt den stilige treningsbhen? Må bare si at du har en utrolig flott og sunn kropp:) inspirasjon!

    4. Det hadde vært digg med litt farge på kroppen, men jeg tror jeg får holde meg til naturlig sollys (med solkrem) 😀 Du ser utrolig bra ut!

    5. Wow, du er ser så bra ut, virkelig! Er så godt med slike som deg som spiser masse mat, og koser seg ekstra en gang i blandt. Likevel ser du SÅ bra ut!! Skikkelig godt forbilde er du <3
      Har bare dårlig erfaring med selvbruninger dessverre, men dette så jo bra ut, virkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg