@Proteinshape

Yes da er vi i gang dere! Jeg postet i dag mitt første bilde på @proteinshape sin instagramside. Dette er bare begynnelsen, jeg og to andre super herlige bloggere vil dele masse treningstips, kostholdsråd, oppskrifter og generelle velvære-tips med dere femover. Så pass på at dere følger proteinshape på instagram, og får med dere alt som skjer fremover. 


Foto: Mats Grimseth

Har dere prøvd prododuktene fra Protein-shape serien til Nutrilett? Hvis ikke skal jeg selvfølgelig kjøre i gang med give-away her på bloggen, slik at flere av dere kan vinne både shaken og barene. 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Hei 😀 At jeg er en sånn treningstype som deg, jeg vil gjerne få mer muskler og se fit ut. Trener sånn 3-4 ganger i uken og spiser sunt. Men i det siste har jeg følt meg litt slapp osv, å har derfor droppen ut treningen, altså trent kanskje 2 ganger i uken…. å gått noen små turer. Men jeg føler jeg ødelegger treningen min osv hvis jeg tar fri fra styrke treninga osv … får dårlig samvittighet liksom ..
      har du noen sånne dager, eller uker? har du noe tips til meg som har lite motivasjon innen trening og kosthold(treningstips, sunn mat å spise osv) og er det sånn at jeg godt kan ta meg en uke fri, der jeg spiser sunt og tar litt fri fra treningen?

    2. Hei, Maren! Du har en så fantastisk blogg, har vært fast leser i lang tid! Tror du du kunne gjort slik at det ble en “bla bakover” knapp nederst på bloggen, slik at det blir lettere å bla seg gjennom/lese eldre innlegg (ettersom det kun er plass til et visst antall innlegg på en side)? I stedet for å måtte trykke seg inn på måned og deretter hvert enkelt innlegg.. Klem <3

    3. Navn: proteinbaren er super!! Ikke fan av energibaren, den synes jeg ikke har er tilfredtillende næringsinnhold. Men den nye proteinbaren, protein shape er veldig bra;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg