Snikksnakk

Jeg kommer aldri til å bli lei av denne frokosten, dette er og forblir en Maren-skål og jeg koser meg virkelig med den. jeg liker å variere med ulike typer frukt og bær, og ulike typer smaker på yogurten. I dag ble det vanilje yoghurt, eplebiter , cottage cheese orginal og varme bringebær med hakkede mandler over. Enkelt og godt.

Hva liker du best å spise til frokost? 

Jeg fikk også testet enda en fresh nyhet i dag, jeg synes det er så gøy at det er så mange spennende nyheter i butikken for tiden. Jeg har allerede delt Taco speltlomper, kesam dipp, og kesam Lime med dere. I dag vil jeg altså dele to nye Dent Oi smaker. De smaker rett og slett godteri! Jeg kan se for meg at de kan bli litt mye for noen, men jeg elsker slike smaker, og begge to kommer garantert til å bli kjøpt igjen. Har noen av dere smakt dem? Hva synes dere?

I går kveld trakk jeg vinneren av Calisthenics og Street Workout kurset. Jeg trakk to vinnere, i og med at det var så mange som deltok. Vinnerene er: SONDRE og LINA. Dere har begge fått mail fra meg. Gratulerer så mye, jeg gleder meg til å leke apekatt med dere begge to. Det er også to spreke vinnere som vant Lasse Tufte og AFPT sin konkurranse, + et par av dere lesere som jeg vet har meldt dere på kurset. Jeg vet derfor allerede nå at vi kommer til å få det sisnnsykt gøy. Med en så bra gjeng + enda fler jeg ikke vet om enda så må jo dette bli den beste helgen noensinne. Jeg gleder meg så! 

I kveld har jeg tidenes kosekveld, jeg har nemlig eksamen i morgen og jeg har en greie med at jeg ikke kan lese eller pugge noe kvelden før. Det man ikke kan kvelden før, det lærer man seg heller ikke kvelden før, så jeg velger å stole på at jeg har lest nok, og har god nok kontroll. Derfor skal jeg kun kose meg i kveld, og nyte en frikveld. I morgen etter eksamen er det nemlig rett på ny runde med lesing til en ny eksamen. 

Jeg håper dere har en herlig kveld, og at uken har startet bra. 

 

Smiiiil Maren


15 kommentarer
    1. Helt enig! Jeg leste aldri kvelden før eksamen da jeg var student.. Heller ikke tidligere på dagen dersom eksamen var kl 15. Da ble det heller en treningsøkt for å få tida til å gå..hehe.. Lykke til!!!

    2. Jeg er en fast leser av bloggen din,og må si du er en stor inspirasjon. En ting jeg lurer på er; hvem er det som tar bildene av deg til bloggen?
      Mvh
      Meg 🙂

    3. Hei Maren 🙂 Når taco speltlompene kom, var de i alle butikkene “hjemme”, men gikk innom 8 butikker her i Kr.sand og fant de ingen steder. Jeg ga rett og slett opp, og brukt bare de vanlig små. Men hvor finner du de hen i byn? Håper eksamen går bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg