Søndagsmodus

God morgen hjerter. Jeg håper alle hadde en herlig feiring i går, og er fine i formen i dag. Jeg stod opp latterlig tidlig i dag, og har allerede lest i noen timer. Det er så dårlig gjort å legge eksamner like etter 17 mai. Jeg blir helt surrete i hode av alt dette skolestresset, det er tydelig at det er lenge siden jeg var student sist. Jeg blir liksom aldri helt vant til denne studenttilværelsen. Jeg gjør hvertfall så godt jeg kan, og med nok pauser, og masse positive meldinger fra dem rundt meg så skal jeg nok komme gjennom denne eksamenperioden også. Det er nok mange av dere studenter som kjenner dere igjen på den litt håpløse og kjipe følelsen når man står midt i en eksamenperiode, men så er det også den himmelske følelsen når man har fullført alle eksamner og tar sommferie. Ingenting er som følelsen like etter eksamen, så la oss bare fokusere på den, bøye nakken og kjøre på videre. 

Jeg titter innom for å minne dere på at jeg trekker en vinner som får Calisthenics & Street Workout kurset gratis. Les mer om konkurransen HER. jeg trekker vinneren i kveld, så dere har ut dagen på å hive dere med på konkurransen. Kom dere ut og ta noen sporty bilder, last opp på instagram og tagg #marensapekatter og #afptnorge

Nå skal jeg komme meg tilbake til pensumbøkene her, men kjenner jeg meg selv rett er det ikke lenge før jeg er tilbake med en nytt innlegg. Blogg er veldig mye mer spennende enn eksamenlesing. Nyt søndagen mine venner. 

 

Smiiiil Maren

 

3 kommentarer
    1. Lykke til med eksamen! Men hva studerer du? 🙂
      Jeg har også snart eksamen, fire i vente.. går siste året på vgs, så er snart ferdig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg