Luftetur

I dag har jeg hatt styrkefri, og det var faktisk utrolig deilig. Jeg er så stiv og støl i kroppen at jeg tror ikke jeg hadde fått spesielt mye utbytte av en økt i dag uansett. Dere vet jo jeg leser til ekamen om dagen , og det betyr at jeg sitter på rumpa hele dagen, det var derfor helt nødvendig med en liten luftetur. Jeg kom meg ut på en fin liten joggetur, og det gjorde underverker for hode og kropp. 5 km rolig jogg ble dagens økt, og det er jeg i grunn veldig fornøyd med. 

I skrivende stund ligger jeg på sofaen, under et pledd, med tente lys og One three hill på opptak. Jeg koser meg, men jeg har en liten klump i magen. En nervøsitetsklump. I morgen skal jeg nemlig gjøre noe spennende, og litt ut av komfortsonen. Jeg kan si så mye som at jeg skal hente noen på flyplassen i morgen tidlig, det er et kamera involert og deler av min hverdag skal dokumenteres. Det er en fin liten greie som jeg gleder meg til å dele med dere, og jeg er sikker på at det blir gøy. men akkurat nå, kvelden før, er jeg rett og slett bare skikkelig nervøs. 

Jeg tenker at det snart er på tide å krype i seng, og få litt skjønnhetssøvn før i morgen. Jeg håper dere alle har hatt en herlig dag, og får en god natt. Jeg gleder meg til å oppdatere dere i morgen. 

 

Smiiil Maren


4 kommentarer
    1. Du, kunne du ha laget et innlegg med masse matprodukter som er sunt?
      eks: rømme – mager kesam,
      lompe – spelt lompe
      potetgull – frukt og grønnsaker osv …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg