Studiepoeng

Jeg må fortelle dere noe fantastisk. I dag fikk jeg beskjed at PT-utdannelsen hos Akademiet for Personlig trening endelig har blitt et studie med studiepoeng. Du får nå 30 studiepoeng på PTutdannelsen, dette gjelder også Web-utdannelsen og utdannelsene i utlandet. Er ikke det supert? Flere av dere har spurt meg om dette, og endelig kan jeg si at JA – du får studiepoeng for å utdanne deg som personlig trener hos AFPT. 

Husk at jeg har en rabattkode til dere som ønsker å ta utdannelsen. For vanlig PTutdannelse bruker du koden: ME13 og for Web-utdannelsen bruker du koden MEWEB14. Du kan lese mer om personlig trener utdannelsen ved å klikke deg inn på Afpt sine hjemmesider HER.

 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Navn: Den er på 5%. Det er ikke så mye, men iom at AFPT aldri gir rabatt på sine utdannelser så hjelper det hvertfall litt. Alt er bedre enn ingenting 😉

    2. Navn: Ja det er veldig gøy for AFPT. Jeg har så vanvittig positiv erfaring med både skolen, foreleserene, pensum, undervisningsmetodene, og hele total pakken at jeg har ikke noke positive ord å få sagt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg