Better Bodies

I samarbeid med Proteinfabrikken

For et par dager siden fikk jeg en pakke fra min supre sponsor Proteinfabrikken. Den inneholdt den nyeste tightsen fra Better Bodies. Denen tightsen har florert på sosiale medier, og jeg har siklet på den siden første gang jeg så den. Nå har jeg altså fått testet den ut, og det er virkelig helt rå!

Den skiller seg ut fra de andre better bodies tightsene, da den er litt høyere på livet og med en bredere kant øverst som gjør at den sitter bedre på. Tightsen føles en tanke tykkere i stoffet enn de tidligere modellene, og etter min mening er den mye mer behagelig på. Jeg er hvertfall super fornøyd med min nye tights. Den finnes forløpig med gul og orange print. Jeg har den orange, men den gule er absolutt fresh og kul den også.  Dere finner begge tightsene HER. 


Tights fra Better Bodies – Proteinfabrikken

Er det noen av dere som har testet den nye Better Bodies tightsen?

 

 

Smiiil Maren

12 kommentarer

Siste innlegg