Vår-favoritter del 2

Her kommer del 2 med mine favoritter innenfor treningsklær for denne våren og sommeren. Første del kan dere se HER, der fokuserte jeg mest på treningsklær i fargene rosa, orange og rødt. I del to har jeg valgt å fokusere på grønt/turkis, blått og gult. Jeg blir så vanvittig inspirert og imponert over alle deilighetene som finnes på markedet nå. Det er color-overload og det kunne ikke passet meg bedre. I sommer skal vi synes på trening dere, og hva er vel lekkrere enn en solbrun kropp i en signal gul treningstopp? Jeg ønsker meg absolutt alle produktene i dette innlegget, og det er fare for at denne månedens stipend ryker på treningsklær. Den blå tightsen har jeg tre stykker av i svart fra før, rett og slett fordi jeg har kjøpt den hver eneste sessong, den er en soleklar favoirtt med perfekt passform. Den gule toppen har jeg også i flere farger. Det er flere av dere som har kommentert den på bilder før, fordi ryggen er så spesiell. Den er nemlig helt smal i ryggen , og det gjør den perfekt for styrketrening – spesielt når man trener rygg. Flere av plaggene finnes i flere farger, klikk på teksten under bildet for å komme direkte til produktene, og se hele fargeutvalget. 

 

Mønster tights  // sportsbh  //  Nike performance sko

Tights  // Gul topp // Nike free 

Blå tights  // Turkis shorts  // Sportsbh

Gul topp // Nike free 3.0  // Nike Free Flyknit  // Nike TR FIT

Fant du noen favoritter her ?

 

 

Smiiiiiil Maren


16 kommentarer
    1. Hei, jeg skal ha venninner på besøk på lørdag og jeg skal lage middag, kan du komme med noen sunne middags tips til jentekvelder? 😀

    2. Karina: Taco er alltid en vinner. Bytt ut kjøttdeig med karbonade eller kyllingkjøttdeig, bytt rømme med mager kesam og lefser med speltlomper og vips er det kjempe sunt 🙂 ellers kan du lage en spennende salat led masse godt og ha rugbrød med pesto til. Kos dere 😉

    3. Åå så mye fint! Kanskje du kunne laget et innlegg med fine treningsfavoritter til en litt billigere penge? 🙂 Vet at det er mange som synes at Nike og lignende merker kan bli litt dyrt i lengden

    4. hvor mange egg er det anbefalt daglig? jeg er 18 år, og trener ikke. er for det meste stillesittende 😛 spiser ofte 2-3 egg daglig. er det ok?
      har litt problemer med magen innimellom, men det kommer kanskje heller av at jeg ikke trener?
      og siste spm: legger man på seg av egg? har lest at man kan legge på seg av det, men også at det kan virke slankende pga sunne fettsyrer?

    5. Oh! Har lenge ønsket meg flyknit, men tror enda jeg skal vente litt før jeg investerer i disse og være sikker på at jeg liker løping. De er så utrolig fancy disse skoene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg