Life is better when you´re smiling

Tenkte jeg skulle stikke innom å oppdatere dere på dagens styrkeøkt. I går kjørte jeg dag 1 på programmet, og i dag kjørte jeg dag 2. Egentlig er planen å kjøre en dag pause mellom øktene, men i dag hadde jeg bare så vanvittig lyst til å trene, og følte på et herlig overskudd, så da ble det to dager på rad. Jeg tenker å kjøre dag 3 på torsdag, og deler selvfølgelig den økten med dere da. 

Dag 1:

  • External rotation
  • Internal rotation
  • Hip thrust
  • Sittende kabelroing
  • Knebøy
  • Brede upright rows
  • Standing cabel abductions

 

Dag2: 

  • External rotation
  • Internal rotation
  • Glute bridge
  • Hantelroing
  • Benpress
  • Sittende lårcurl
  • Valgfri mageøvelse

 

Nå har jeg akkurat kommet inn døren her hjemme, og skal forsøke å lage mat, spise mat og rydde kjapt over leiligheten før jeg får besøk av verdens skjønneste jente om en drøy halvtime. I kveld blir det girlsnight, og det er så etterlengtet. Jeg er så glad for å ha så gode venninner, som man kan snakke med om alt mellom himmel og jord. Jeg har handlet inn masse frisk frukt, nøtter, vanilje kesam og bær, så i kveld blir det hverdagskos i kjent Maren-stil. 

 

Smiiiil Maren

 

4 kommentarer
    1. kan du ikke være en engel (du er jo det da, uansett 😉 og vise internal- og external rotation? evt. forklare? God lesing fine Maren!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg