Eksamenskosthold

Jeg fikket spørsmål fra en leser om eksamenprioden påvirket kostholdet mitt. Vel, det gjør det så absolutt! Det er rart med det, men nå man sittr å leser hele dagen, og egentlig har lyst å gjøre alt annet enn å sitte der, man sliter litt med å holde fokus og man får veldig mye tid til å tenke på all den gode maten man kan lage.

Matpauser og rydde/vaske pauser er på en måte godkjent i eksamensperioden, med andre ord lages det veldig mye god mat, spises veldig mye, og leiligheten er skinnende ren i disse tider. *ler* Det er ikke til å skyve under enstol at det blir en god del snacks også, og selv om jeg prøver å holde det til sunn snacks, så sniker det seg inn et par yogurtnøtter her og der. 

Er det noen som kjenner seg igjen ?

 

Smiiil Maren

6 kommentarer
    1. Absolutt! I kollektivet kommer vi til å slåss om å vaske kjøkkenet. Tror forsåvidt kjøkkenet aldri har vært skitnere heller, så mye mat som vi lager! Selv bruker jeg denne eksamensperioden på å prøve ut spennende woksauser 🙂

    2. Det er såååå kjekt med et sunt og godt kosthold i eksamenslesingen. Man har utrolig mye igjen ved å spise sunt når det kommer til konsentrasjon og energi. 🙂 Selv er jeg på diett, men jeg merker det går utrolig bra. Etterhvert så blir jeg satt slik at jeg har karbs hver dag, så da er det ikke noe problem =) Ha en fin eksamenslesing og lykke til!

    3. Kjenner meg delvis igjen, selv om mitt største problem i eksamenstider er å få i meg nok mat til å klare å konsentrere meg 😛 Går for det meste i knekkebrød med nugatti, bare for å få i meg noe 😛 Så takk for inspo her 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg