Eksamenstid

Her sitter jeg i dag, begravd i pensum. Jeg har kun sittet her i en time, og jeg begynner allerede å kjenne rastløsheten komme snikende. Jeg er jo endelig helt frisk, og har bare lyst å ut å gjøre sprell. Hehe. Jeg startet dagen med en liten konodsjonsøkt, og nå er planen å være flink student i et par timer, før en styrkeøkt med fine Kristina min venter. Dette er slik min hverdag blir helt frem til juni. Dagene fylles med lesing, og små avbrekk med trening innimellom. Nå må macen bort, og anatomiboken frem – jeg er allerede flere timer på etterskudd her. 

Jeg fikk en spennende pakke i posten i helgen som jeg gleder meg til å dele med dere, i tilegg så jobber jeg på spreng med siste del av mine tre innlegg om vår- og sommer-inspirerte treningsklær. Jeg har letet frem alle mine favoritter, og jeg gleder meg til å dele de med dere. Jeg har ett stikkord når det gjelder de innleggene og det er FARGEFEST! 

Ha en deilig mandag videre, og titt gjerne innom senere. Jeg kommer garantert til å oppdatere flere ganger, det er nemlig veldig mye gøyere å blogge enn å lese naturvitenskap. 

 

Smiiiil Maren

7 kommentarer
    1. Jeg prøver igjen! 🙂 Har du noen enkle matpakketips som jeg kan ha med meg på skolen, er dessverre laktoseintolerant.. Er sykepleiestudent selv 🙂

    2. Elisabeth: knekkebrød med mager ost på tube / makrell i tomat på tube, eller kalkun skinke. Rugbrød med peoteinrikt pålegg, en enkel salat som du lager kvelden før – smart å putte feks fullkorn pasta og egg i for å mette mer, middags rester i en matboks, pannekaker ( et enkelt Google søk og du finner hundrevis av sunne proteinpannekaker) frukt er alltid en del av min matpakke uansett 🙂 Håper det var litt til hjelp. Smil M

    3. Du er ikkje aleine! Her og går det mot eksamenstid, men er vanskelig å finne motivasjon til å jobbe når ein ikjke heilt veit kva fag ein blir trekt opp i : / Håper du får en effektiv dag med lesing, til tross for rastløsheten:)
      Måtte du forresten ta opp igjen den eksamenen du trengte å ha 100% rett på? Eller hadde det gått fint alikevel?:) Ha en bra dag, Maren!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg