Superfresh ADIDAS

Har dere sett en freshere tights enn denne? Min nye fargerike tights fra Adidas dumpet ned i postkassen i går, og den er enda freshere i virkeligheten enn på bildene. Jeg ble så glad når jeg åpnet pakken, og ble møtt av en fargefest. Det er akkurat dette som kjennetegner RUNWILD som nettbutikk, de tør å gå utenfor mainstream, og tørr å satse på farger, detaljer og freshness. De har et anderledes og mer spennende sortement, og jeg er utorlig imponert over det freshe utvalget. Jeg Jeg digger kombinasjonen av farger i denne tightsen, den er virkelig perfekt nå utover våren og sommeren. Stoffet er så mykt og behagelig, og passformen er super. Tightsen er litt høy i livet noe gjør gjør at den sitter godt, den har også en litt bred kant i livet slik at den ikke sklir ned, og ikke lager de unødvemdige “valkene” på sidene som noen tights kan gjøre. Tightsen er litt stor på størrelsen, jeg bruker vanligvis S, men bestillte denne i XS.

Sammen med tightsen kom også en Adidas tskjorte i en nydelig pudder-rosa. Jeg elsker pudderrosa, og t-skjorten ble en umiddelbar favoritt. Jeg synes tightsen og toppen er super fine sammen, og ser for meg at dette antrekket vil bli brukt mye. Hva tenker dere om så fargerike tights, er det kult eller to much? Jeg personlig elsker fargerikt treningtøy, og synes det er gøy å lyse opp litt på treningsenteret hvor de aller fleste kun går i sort, eller andre mørke farger. Jeg har uten tvil mest fargrike treningklær i min garderobe, men nesten bare overdeler. Jeg er ikke så flink til å bruke annet enn svarte tights, men hver gang jeg ser fargerike tights på andre synes jeg det er helt utorlig kult. Så når jeg kom over denne tightsen fra Adidas hos Runwild_no på instagram, bare måtte jeg klikke meg inn på runwild sine nettsider å bestille den. 

Hva synes dere om antrekket ?

Jeg har fått muligheten til å gi dere hele 20% rabatt på både tightsen og tskjorten!!! Bruk koden: FITLIVING.

Tilbudet varer kun ut mandag 05.05. Så vil du sikre deg denne lekkerbisken til redusert pris er bare å slå til nå. Vet mange nettbutikker allerede er utsolgt for den, så dette er virkelig en gullsjanse. 

 

Smiiiiil Maren


24 kommentarer
    1. Så lekker du er – noen må gå foran og vise at frest treningstøy er gøy, fint, sprer glede, øker treningslyst – vil gjerne ha en sånn i min garderobe 🙂

    2. For en fin rumpe du har. Kunne ikke du laget ett innlegg om din fitness reise, og hvor lang tid det tok å forandre livsstil og den mentale prosessen? Du er virkelig en stor inspirasjon

    3. Hei Maren! Jeg må først si at jeg digger bloggen din! Leser den ofte, selv om jeg ikke har kommentert før.
      Men i dag har jeg et spørsmål, og det er: Hvordan vet man når treningstøy er “brukt opp” eller utslitt? Jeg begynner å fylle opp treningsklærskuffen min nå og har begynt å lure på om det er på tide å kvitte seg med noe av det gamle. Men jeg har ikke lyst til å kvitte meg med gammel treningstøy bare fordi jeg vil freshe opp i skuffen min, men være sikker på at det eventuelt er riktig å gjøre det. Har også en del allergier og tørr og sensitiv hud, og tenkte om det gjør at jeg bør bytte ut tøyet oftere? Aner ikke om du kan svare på dette, men tenkte det var greit å spørre for å høre hvordan du praktiserer din utskiftning av treningstøy. Kanskje har du noen tips til å ta godt vare på treningstøy også?

    4. K :: Jeg kvitter meg med treningsklær når det er utslitt, altså at det er slitt hull, slitt så mye at det er blitt gjennomsiktig eller mistet formen / fargen / elastisiteten. Min eneste tips ift å bevare treningsklær er å vaske det med like farger, og aldri bruk skyllemiddel. Jeg vaske treningsklær på et eget sport program på vaskemaskinen min, som er forhåndinnstillt på 40 grader.

    5. Hei! Dødskul thights, i want! Men er den gjennomsiktig? Vil de svarte trenkngsboxerne mine syns igjennom?

    6. Utrolig kule tights, når det gjelder treningsklær er det bare å pøse på med knallfarger mener jeg 😀

    7. Jeg kjøpte akkurat denne tightsen og den er jo fullstendig gjennomsiktig! Skjønner ikke helt at du går med på å reklamere for den.. Men men, det var hvertfall tidenes bomkjøp. Må hvertfall alltid ha lang t-shorte!

    8. Kristine: Nei er det sant? Jeg har brukt den selv tre ganger på trening nå og føler absolutt ikke at den er gjennomsiktig. Huff det var jo synd at du ikke er fornøyd. Kanskje det kommer litt ann på hvilken type undertøy du bruker under?

    9. Hvordan skal man jobbe for å greie å stå på hendene. Kommer ikke opp, og faller rett ned på bena igjen…

    10. Kan være det kommer an på undertøyet, jeg brukte svart hipster, da så man alt, ikke særlig flatterende. Får prøve med hvit string, kanskje det hjelper.. Ser at den erlitt gjennomsiktig på bildene, men absolutt ikke slik som min ble :p Satser nok på en litt lang t-shorte og liten truse 😉 Veldig fine farger er det hvertafall 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg