Simplicity

Dagens frokost ble av det enkleste slaget. To store knekkebrød, disse minner mye om de jeg baker selv, men de er altså kjøpt på butikken. Merket heter Sigdal, og de er uten tvil mine favoritt knekkebrød. Det enste som trekker ned er prisen, jeg foretrekker derfor som oftest å bake dem selv. Dere finner min knekkebrød-oppskrift HER. Som pålegg valgte jeg krydret kalkunskinke. I utgangspunktet kan dette bli en utorlig kjedelig frokost, og hadde jeg hatt bedre tid hadde jeg nok kokt et par egg å hatt til, eller en stripe majones under skinken + litt agurk, løk og tomat på toppen. I dag hadde jeg litt dårlig tid på morgenen og da det det så enkelt og greit som dette. Smaken i knekkebrødene er helt spesiell god, og det sammen med de friske jordbærene gjør at denne frokosten blir langt fra kjedelig.

 

Smiiiil Maren

4 kommentarer
    1. Disse knekkebrøene er verdens beste!! Og de metter så utrolig godt! dessverre er prisen i drøyeste laget, baker selv også en gang i blandt (når jeg gidder.. haha)
      ønsker deg en super helg, Maren 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg