Fresh Pink

Jeg har hatt mye tid til å surfe gjennom diverse nettbutikker når jeg har vært syk. Mange av dere har spurt hvor den rosa sportsbhen på bildet er fra. Jeg kjøpte den på nett, men den ble desverre utsolgt like etterpå. Nå er den tilbake, og dere finner den HER.  eller ved å trykket på bildet.  Jeg elsker freshe treningsklær, og spesielt nå som sommeren er like rundt hjørnet synes jeg det er ekstra gøy med friske farger. Jeg jobber med et eget innlegg med alle mine vår og sommer favoritter innenfor treningsklær, og sko. Hver gang jeg har kommet over en favoritt så har jeg lagret bilde og skrevet ned hvor jeg fant det. Jeg gleder meg til å vise dere et fargerikt og herlig sommerinspirert innlegg. Jeg hadde lyst å vise dere denne sportsbh´en allerede nå, da det har vært utrolig mange spørsmål om den.

I dag er det 1.mai og fri fra jobb for de fleste, jeg skal utnytte denne dagen og den stadig stigende formen til å få unna litt eksamenslesing, og en kjapp treningsøkt før jeg skal hjem til leiligheten for litt rydding og vasking. Det er virkelig sært, men jeg kan ikke ta helg med lave skuldre, før leiligehten er ren, friske blomster er handlet inn og kjøleskapet er fyllt opp. Nå er kappekoppen straks tom her, og jeg kjenner at jeg skal lage meg enda en og nyte morgenstunden litt til før jeg må komme meg opp til universitetet.

Ha en nydelig dag, og for dere som er så heldige å ta langhelg i dag, ønsker jeg dere en fantastisk helg!

 

Smiiiil Maren

 

Aff.links

 

12 kommentarer
    1. Helt enig! Freshe treningsklær gjør noe med humøret og motivasjonen! Kunne du forresten tenke deg å legge ut bilder fra hele leiligheten din? Det ser ut som du har det så fint! 🙂

    2. Liker at formen din er stigende, Maren! Verste som finnes er å gå rundt å ikke ha ork/mulighet til å gjøre og leve slik man vil! Føler meg helt råtten når jeg er syk og tvunget til å holde sengen(har ikke ork til noe annet heller da..)
      Som flere over her allerede har poengtert; du ser virkelig bra ut nå, Maren! Ikke bare kroppen din, men hele deg. Smilet ditt og utstrålingen. Ser ut som du har det bra! Håper at det også er noe som stemmer 😉 Virker som du har en annen glød enn du hadde tidligere i vinter. Håper dagen din har vært bra, og at formen bare blir bedre og bedre! 😀

    3. Marte: Tusen takk for en herlig kommentar 😀 Så utrolig koselig sagt! Jeg har det veldig fint for tiden, på flere områder, veldig gøy at flere kommenterer at det skinner gjennom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg