Motivasjonskampanje

Annonse

Jeg stikker innom for å tipse dere om at Proteinfabrikken kjører en 10 dagers motivasjonskampanje, hvor de har supersalg på masse varer. Her snakker vi opptil 80% rabatt! Jeg synes det er en super ide å kjøre en slik kampanje for å booste motivasjonen vår nå frem mot sommeren. Kampanjen inneholder flere av mine favoritter, blandt annet Diet protein, og Fourstar protein, som jeg ser har kommet med en ny og spennende Tropisk smak. Jeg ser for meg at den er super frisk og fin nå mot sommeren. Perfekt å blande i smoothies! Omega 3 finner du også på salget, til 80% rabatt. De sukkerfrie marshmellowsene er også super digge, så har du ikke prøvd dem anbefaler jeg å teste dem ut.  Ellers er det en haug av andre proteinpulvere og andre godsaker med i kampanjen, så her kan alle finne en favoritt. 

Dere kan sjekke ut hele utvalget ved å klikke dere inn på Proteinfabrikkens nettsider HER. 

 

Smiiiil Maren

 

7 kommentarer
    1. Jeg har alltid lurt litt på dette med proteinpulver. Er det ikke lettere å få i seg nok proteiner i den vanlige kosten (ved å spise egg, cottage cheese, gulost etc) istedenfor å kjøpe proteinpulver som ekstratilskudd? 🙂

    2. Maria Skancke: jeg er absolutt for at man skal få i seg proteiner fra kosten, kontra et pulver. Selv fokuserer jeg på et proteinrikt kosthold, og tar sjeldent proteinshake. Hvis jeg tar det så er det evt direkte etter trening hvis det er lenge til jeg får i meg noe mat 🙂 det er overhode ikke vanskelig å dekke proteinbehoved ved å spise egg, kjøtt, kylling, meieriproukter osv. Helt enig med deg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg