Abstinenser

Jeg gleder meg så til å trene igjen at det gjør helt vondt. Jeg tenker at mandag er en fin dag for å starte opp igjen, og jeg gleder meg så til å bevege kroppen igjen. 4 døgn totalt stillesittende er ikke noe for denne jenta her. Kostholdet sklir helt toalt ut når jeg er syk, og det har ikke akkurat vært helsemat på menyen denne uken. Neste uke er en ny uke, med nye muligheter. Nå som jeg er feberfri er det ikke lenge før energien er tilbake, og jeg kan kjøre på med min vanlige energiske livsstil. 

I kveld har hele familien vært på besøk i leiligheten og hjulpet med å sette opp den nye sofaen. Den er så diger, og så vakker at jeg kan ikke forklare den. Dere må bare se den. På bildet over er det den gamle sofaen. I morgen skal jeg knipse litt bilder av den nye slik at dere får sett. Ellers har vi bare kost oss sammen med snacks og skravling. Jeg er så glad i , og så uendelig takknemlig for den gjengen der <3

Jeg håper dere har hatt en helig uke, og er klare for helg. Nyt helgen, så lover jeg å step it up her på bloggen her herlige treningsøkter og super helsemat veldig snart. 

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Imponert over at du kan “glede deg til trening” – jeg har betalt på treningssenter og ikke vært der på 2 mnd :((((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg