God morgen

Jeg har erklært meg selv frisk – med andre ord jeg velger å ikke måle feberen, og ignorerer alle symptomer på sykdom, men kun for et par timer. Jeg har et viktig gjøremål, som ikke kan utsettes. Jeg har derfor dratt meg selv opp av sengen, tatt en lang deilig dusj med alt jeg har av velvære-produkter, slukt to paracet sammen med en nydelig frokost og tre kopper kaffe. Jeg ser ut som en litt sliten og blek utgave av meg selv, men det viktigste er at jeg er oppreist og føler meg relativt klar for å møte verden igjen etter 48 timer i isolat. Jeg må komme meg avgårde, så dere får kose dere med en liten delicious-treat mens jeg er borte. Dette er et supert eksempel på hvor enkelt og smalfullt en snacks tallerken kan gjøres. Simply delicious!

Jeg ønsker dere en strålende fredag, solen skinner og det er helg. Kan det bli bedre? 

 

Smiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Så fantastisk godt ut.En flott å inspirerende blogg du har.Fin leilighet også,men synes du kopierer Kristinaandersen sin interiør stil veldig…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg