Spontan apekattrening

I dag skjedde det morsomste. Jeg var på vei til apoteket, og på veien så går jeg forbi Torvet her i Kristiansand. Der så jeg noen drive på med slakkline og ringer, jeg gikk bort og så at det faktisk var et par kompiser av meg og venner av dem igjen som drev på. Jeg glemte bort hele apoteket, og hoppet opp i ringene, lekte meg lyktestolper, balanserte på slakkline og gikk rundt på hendene. Fy søren så gøy det var! Gutta var utorlig flinke, og jeg har virkelig mye å lære før jeg er på deres nivå, men det var utrolig inspirerende og gøy å få være med. Jeg fikk knipset et par bilder underveis, og her ser dere noen av dem. Vi fikk filmet litt også, en av filmene har jeg lagt ut på Instagram, sjekk den ut! Dere finner meg på: Marenerdvik

Tenk så fantastisk det blir når vi får Tufteparken til Kristiansand. Da blir det mange spenstige og kreative treningsøkter – det kan jeg garantere dere. Jeg vil egentlig ikke kalle det treningsøkter en gang, for dette er virkelig bare lek og morro. Jeg digger det!! Ser det ikke gøy ut? 


Takk for en herlig ettermiddag gutter! Jeg gleder meg allerede til neste gang.

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer

Siste innlegg