Påskehandel

Påskehandelen unnagjort, og det føles fantastisk å ha et overfyllt kjøleskap igjen. Når jeg kom hjem ser jeg at jeg har glemt både solo og appelsiner. Det er et must i påsken, så jeg må visst tilbake for en liten påskehandel til Jeg husket hvertfall kvikklunsjen, og det er jo faktisk det viktigste. Ellers ser handlekurven min ut som den pleier, med alle mine hverdagsfavoritter. Nå som familien har kommet ned fra fjellet blir det påskemiddag sammen med dem, og dermed trenger ikke jeg tenke på lammestek eller andre typiske familie-påske-middager.  Jeg har forresten byttet ut mager kesam med ekstra lett rømme på tacoen min, og kjære vene så godt det er! Altså det er virkelig stor forskjell synes jeg, så hvis du ikke har testet ekstra lett rømme så anbefaler jeg å teste den ut. En annen ting jeg er totalt hekta på for tiden er fresk yogurt vanilje, den er så nydelig på smak, og herlig i konsistensen. Den har blitt fast favoritt i mitt kjøleskap. Med kvikklunsj, to påskeegg, solo, appelsiner, og påskemiddag hos familien føler jeg at jeg har dekket de viktigste påskefavorittene. 

Har du noe spesielt du spiser i påsken?

 Hvordan ser din påskehandel ut ?

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Så herlig! Men lurer på en ting, hvilke knekkebrød/brød er det du spiser? Hadde vært greit med noen tips 🙂

    2. Vi har handlet inn for påsken i dag og vi kjøpte melk, soyayoghurt, avacado, gulrøtter, frukt, seibiff med løk, rødspette, Solo og påskegodt. Masse godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg