Working morning

I dag var plutselig den deilige påskesola som har strålt over Kristiansand i så mange dager tatt seg en liten pause. Himmelen er overskyet, og man kan merke at det er like før regnet kommer. Det passer meg i grunn perfekt da jeg har nok av ting å ta meg av på “hjemmekontoret”. Jeg er en strukturert liste-person, men på et eller annet tidpunkt slapp jeg litt opp på denne organiseringstrangen min, og nå er ting faktisk litt kaotisk her. Jeg må le av meg selv, og mitt behov for orden i papirer, regninger, mailboks og kalender. Spesielt sistnevnte er helt ute å kjøre, det dukker opp så enormt mye eventer og spennende ting jeg har lyst å delta på fremover, blandt annet Wings for world World Run i stavanger 4 mai og Calisthenics & Street Workout kurs i regi av AFPT 13 juni i Oslo. Inni mellom her er det også en haug av eksamner,  fire bryllup, og full sommerjobb. Dere forstår at det må planlegging til? *ler* Med andre ord er det på høy tid at denne frøkna gjenvinner kontrollen og systematiserer kaoset. Når jeg tenker meg om passer det i grunn fint med en overskyet dag i dag. 

Jeg håper at solen har tatt turen til påskefjellet istede og stråler for alle dere som nyter påsken i fjellet. Jeg tenkte på det, er det mange av dere som er på fjellet og likevel er innom å sjekker bloggen? Kan dere ikke legge igjen en liten kommentar på hvor dere tilbringer påsken. Det er så gøy å høre litt hva dere gjør. Jeg ba dere legge igjen instagrammen deres for noen dager siden, og over 200 personer la igjen instanavnet sitt. Hver eneste dag er jeg inne å titter på noen av kontoene, og det er jo virkelig bare så mange flotte spreke jenter og gutter der ute. Jeg blir helt stolt jeg over at alle dere fine mennesker er innom å leser bloggen. Jeg har sett på instagram at flere av dere er på fjellet, men noen har også deilige sydenbilde å vise til, men andre nyter bypåske slik som meg. Så fortell meg:

HVOR TILBRINGER DU PÅSKEN I ÅR?

Nå skal jeg komme meg tilbake til papirkaoset mitt, som jeg forøvrig måtte gjemme bort før jeg tok bilde. Haha. Man blir litt sær som blogger, og jeg måtte smile litt av meg selv der jeg løp rundt for å rydde bort rotet før bildet skulle tas. Nå er alt rotet fremme på bordet igjen, og jeg har funnet frem en haug av tomme permer og mapper – nå skal det organiseres! Dagens arbeidsantrekk er joggebukse, og verdens mykeste kose-tskjorte fra Tiger of Sweeden. Den er ny for våren, og fargen er helt nydelig i virkeligheten. Jeg koser meg med dobbel espresso fra Nespresso mens jeg jobber, i en søt liten kopp fra Greengate som jeg kjøpte med meg ved forrige besøk ute hos Gave og Interiørhuset i Søgne. Jeg har utrolig mye fra Greengate i skapene mine, og alt er fra gave og interiørhuset. De har et helt enormt utvalgt, og det det virkelig livsfarlig for meg å ta turen ut dit. Det er en av mine beste venninner som driver butikken, så selv om det er litt farlig for lommeboken, er det alltid utrolig koselig med en besøk ut i butikken. Jeg anbefaler dere å ta en titt på facebooksiden og instagramkontoen til Gave og Interiørhuset. 

Nå roper papirkaoset mitt på meg, jeg har visst ikke noe annet valg enn å komme i gang. Nyt dagen kjære dere, og kos dere på ferie, hvor enn dere er. 

 

Smiiiil Maren


15 kommentarer
    1. Jeg så deg på Kiwi i går, og jeg ble nesten litt satt ut. Jeg føler jo jeg kjenner deg, men det gjør jeg jo selvfølgelig ikke. Jeg holdt nesten på å si hei. Du gikk å snakket i telefonen, og du var så lystig og blid. Det var som du hadde en helt spesiell positiv energi rundt deg der du trippet rundt, handlet og skravlet i telefonen. Det hørtes ut som en gøy samtale – heldig er hun som får være din venninne.

    2. Jeg er på fjellet, i Valdres, men i dag går turen hjemover. Det har vært fire herlige dager med avslapning, god mat, gåturer og en skitur i solskinn 🙂

    3. Jeg lurte på om du kunne skrive litt mer detaljert om det nye treningsprogrammet ditt? Jeg er utdannet PT selv, men er alltid interessert i å lese om hvordan andre trener. Jeg tilbringer forøvring påsken i Australia med nesen langt nede i skolebøkene 🙂 God påske!

    4. Jeg har rukket et par netter i Lyngdal allerede, men nå er jeg hjemme i Søgne :))
      God påske til deg!! :))

    5. Har bypåske jeg også, som egentlig bare er kjempedeilig. Skal kose meg masse med familien med brettspill, tv-krim og masse god mat og selskap 🙂 God påske til deg 🙂

    6. har både bypåske og påske på fjellet jeg! 🙂 så at du kommenterte bildet mitt en dag her, må bare si at det er veldig koselig at du tar deg tid til sånt <3

    7. Åh så fint bilde av deg, og kjempe fin blogg! Jeg tilbringer påsken hjemme, påske er liksom bare påske for oss – ingenting å feire
      Instagramen min er forresten : Tanjaamandap
      Hadde forresten satt kjempe stor pris på om du tok en liten titt innom min blogg også 🙂
      Håper du får en kjempe fin påske

    8. Jeg har vært hjemme til nå, og jobbet litt og sånn, men drar til hytta i dag! Ingenting er deiligere enn når vi starter hyttesesongen i påska!
      Good påske til deg!

    9. Jeg tilbragte første del av ferien min i London. Nå, om kun et par timer, stikker jeg videre på hytta for å nyte noen dager der, før jeg må hjem igjen på søndagsmorgen for å lese litt kjemi.

    10. Påsken på fjellet er allerede unnagjort. Slalåm, afterski, deilig mat, kortspill og brettspill – det er det som er påske for meg 🙂 Pleier å ha en uke på fjellet i påsken, men i år er planene litt annerledes. Så idag reiser jeg tilbake til Drammen for å jobbe noen dager. Deretter står eksamen for tur! Skal nyte de siste soldagene før eksamen, det er hvertfall sikkert 🙂

    11. Hei Maren 😀 Jeg har faktisk fått både besteforeldre, mor og søster til å komme til Trondheim hvor jeg studerer. Kjempekoselig at de får opplevd hybellivet litt, og i tillegg at jeg får dratt de med meg på treningssenteret! Hvis du har sett instagramkontoen min (luisaue) ser du et bilde av meg som prøver å lære bestefar facepulls! :p god påske !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg