WINGS FOR LIFE

Jeg har lyst å dele noe med dere. Noe jeg synes er utrolig flott og som jeg selv har lyst å delta på. Mitt ønske er at flere av dere skal bli engasjert slik som jeg ble, og at flere av dere har lyst å være med. 4 mai arrangeres Red Bull et løp – Wings for Life World Run. 

Wings for life world run er en helt spesiell konkurranse, som aldri før har vært arrangert i noen form for idrett. Så hva er så spesiellt? Wings for Life World Run er et globalt løp, som omfatter rundt 40 steder, hvor alle starter på samme tid – over hele verden! 100% av inntektene fra eventet vil gå til stiftelsen Wings for Life, som finaniserer forskning på helbredning av ryggmargskader. Løpet vil forene utøvere i hele verden, i et løp for dem som ikke kan løpe selv.

Jeg har enormt lyst å dra til stavanger for å delta. Jeg både håper og tror det er flere spreke jenter og gutter der ute som kunne tenke seg å være med på noe så stort, så flott og så inspirerende som Wings for life World Run. Jeg har lyst å dele en utrolig flott og inspirerende film med dere tilslutt, den traff meg rett i hjertet og jeg håper den vil være til inspirasjon for dere også.

  

Smiiiil Maren

5 kommentarer
    1. WOW så utrooolig flink du er! utrolig motiverende også!
      Ha en vakker påske fine deg♥
      Klem fra prinsessen. blogg.no

    2. Heihei! Utrolig flott at du setter fokus på dette, Maren 🙂 Men må bare si ifra at løpet er 4. mai, ikke 2.! Er selv meldt på og håper så mange som mulig gjør det samme. Ha en fin kveld videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg