Girlsnight

Påske betyr mer tid til å være sammen med sine kjære. I dag fikk jeg endelig litt tid sammen med bestejenta mi Kristina. Vi har kost oss med god mat, masse deilig snacks og virkelig fått skravlet og oppdatert hverandre på alt som har skjedd den siste tiden. Slike jentekvelder er virkelig noe av det koseligste jeg vet. Jeg fikk også både bursdagsgave og påskeegg av henne, og jeg måtte le når jeg så hva påskeegget inneholdt. Her er jenta som kjenner meg godt, det var nemlig fyllt med musclebrownie, atkinsbar og questbarer. Et skikkelig proteinegg med andre ord *ler*. Påskeegget inneholdt litt vanlig sjokolade og smågodt også, så det blir ikke kun proteiner på denne frøkna i påsken. 


Jeg fikk gjennomført dag 1 på det nye programmet i dag, og det var så gøy. Jeg føler det er en stund siden jeg har skrevet at styreøktene mine var gøye, de har vært gode, og tunge – men ikke gøye. I dag hadde jeg en gøy økt, hvor alt bare funket. Det nye programmet er ganske anderledes enn hva jeg har gjort tidligere både ift øvelser, antall repetisjoner og sett. Jeg gleder meg til å teste dag 2 og 3 også. Det er altså tre styrkeøkter i uken, og jeg tenker å fordele dem ut slik at jeg har en styrkefri dag mellom hver økt. Denne uken blir det derfor styrketrening mandag, onsdag og fredag. 

Hvordan fordeler du styrketreningen din i løpet av en uke? 

 

Smiiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Jeg kjører også helkroppsøkter! 4 stk:) men ulike allikevel! Myo, tung, lettere, medium 🙂 stortrives med det!
      God påske <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg