Bypåske

Da er bursdagshelgen over, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Det er gøy med bursdag og det er deilig med helg, men jeg synes sannelig det er litt godt med en ny frisk mandag i dag. Jeg er og forblir en mandags-entusiast. I dag skal jeg ha en real rydde-dag. Jeg skal innom regnskapsføreren for å rydde litt i faktura og sjekke at alt er under kontroll, jeg skal rydde i private regninger for å se at alt er betalt, jeg skal også ryddde i gamle papirer som har hopet seg opp, og til slutt ha en solid opprydning i mailboksen. Det blir med andre ord noen timer foran dataskjermen i dag, men det er helt i orden. Ingenting er bedre enn følelsen av at man har full kontroll på alt av papirarbeid. I dag drar hele familien min, og mange av vennene mine til fjells, og det er litt bittert at jeg selv blir igjen i byen. Jeg har tenkt å bruke akkurat 3 minutter nå på morgen til å kjenne på at det er kjipt, før jeg legger det helt bort og setter fullt fokus inn på å gjøre dette til en super bypåske.

Det er faktisk utrolig mye gøy man kan gjøre i byen i påsken også. Jeg for min del tenker å kose meg på cafe, gå masse tur, trene, ut å spise, lese bok, sove lenge om morgenen, booke inn en hudpleietime og massasje hos Nimue Hud, eksprimentere litt på kjøkkenet og hvem vet, kanskje jeg ender opp med en spontantur til Oslo eller en annen by for å besøke gode venner. Er det flere som skal ha bypåske i år? Del gjerne dine bypåske-tips i kommentarfeltet. 

Når det gjelder trening så mottok jeg nytt treningprgram fra Coach Gunnar i helgen, og i dag skal jeg teste ut første dag på programmet. Jeg gleder meg som et lite barn. Programmet inkluderer tre styrkedager i uken, og fokuset ligger på å beholde muskelmassen på tross av økt cardiomengde i forbindelse med at jeg prøver å bygge opp løpsformen frem mot diverse fremtidige løp. Jeg trener derfor fullkropp tre dager pr uke, og det er virkelig helt nytt for meg. Jeg er vant til å trene en og en muskelgruppe pr økt, så dette blir spennende. Jeg oppdaterer dere selvfølgelig!

Nå kjenner jeg at mailboksen roper på meg, og jeg må komme i gang hvis jeg overhode skal klare å bli ferdig. Nyt dagen kjære dere, og husk å del bypåske-tipsene dine med meg i kommentarfeltet. 

 

Smiiiil Maren

10 kommentarer
    1. Så kjedelig at du ikke får reist på hytta i påsken, den er jo så nydelig den dere har 🙂 Men du har jo en ny flott leilighet som du kan kose deg masse i 🙂 Ha ost og vinkveld med venninnene, eller en byttekveld med digg mat 🙂 Da kan dere bytte noe tøy med hverandre dere ikke bruker mer, og plustelig har man noe helt nytt 🙂 er jo så mye å finne på 🙂 Ikke minst trene på nesten tomt treningssenter og danse til musikken foran speilet i knebøyracken 😉 😉

    2. Vil du skrive litt om fullkrpssprogrammet ditt?
      Trener også mere cardio fortiden, men ønsker å beholde muskelmasen, trenger tips og gode øvelser 🙂
      klem 🙂

    3. Hei, du har et nydelig smil. Lurte på hvor tightsen og genseren er fra? HA en kjempefin bypåske 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg