Lørdag

God lørdagsmorgen. Jeg har så mye på planen i dag, at det kan se ut som treningen utgår. det vil si – jeg velger at den utgår, slik at jeg heller kan bruke tiden min på å være sosial med fine folk. Trene kan jeg gjøre hele uken, og spesielt nå som jeg har påskeferie. Så i dag valgte jeg å sove så lenge jeg klarte, kose meg med frokost og et par episoder av favoritserien. Nå skal jeg straks ut å møte min skjønne mamma på cafe, for å gå gjennom handleliste og oppskrifter til bursdagsfeiringen i kveld. Det er alltid fint å ha en person å sparre litt med på slikt, jeg er så redd for at jeg skal glemme noe, så da er det supert å legge frem det jeg har tenkt for henne, slik at hun kan komme med litt tips. Jeg har jo bursdag i morgen, og tenker at jeg kanskje skal unne meg en liten shopppingrunde også. Det må vel være lov når man har bursdag? Senere blir det kokkelering til den store gullmedalje før leiligheten fylles av vakre jenter i kveld. 

Tidligere i uken var jeg innom H&M, og fant denne freshe turkiske singletten. Det er en fryd å se at man kan finne treningsklær som ikke trenger å koste så alt for mye, og som samtidig både sitter bra på, og føles bra under trening. Denne toppen kostet 99 kr, og den finnes i flere farger. 

Nå må jeg komme meg avgårde her. Ha en fantastisk lørdag dere, jeg gleder meg til å dele oppskrifter med dere senere. 

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg