Personlig trener intensivkurs

Har du lyst til å bli personlig trener, men har ikke mulighet til å bruke flere måneder på det? Da kan løsningen for deg være å sjekke ut AFPT intensivkurs i sommer. Intensivkurset starter 13 juni, og du vil da ha undervisning hver dag i 3-4 uker, avhengi av kursskjema uker, og avsluttes med en del som inneholder førstehjelpskurs, teoretisk og praktisk eksamen. Dette er en super mulighet for deg som ikke har mulighet til å ta en slik utdannelse i hverdagen , men derimot kunne tenke deg å bruke en del av sommerferien din på å ta en helt ny, og spennende utdannelse. Statestikken viser at noen av de beste eksamensresultatene kom fra studentene ved intensivkurset. 

Photocred: Mats Grimseth

Intensivkurset kan tas i Oslo, eller i eksotiske Dubai. Hva er vel mer perfekt enn å slå utdannelse og ferie sammen? Lære anatomi, fysiologi, ernæring, treningslære og mye mye mer, mens du befinner deg i fantastiske Dubai. Dette er virkelig drømmen for meg. Jeg har tidligere lekt med tanken om å ta en oppfriskning av PTkurset, rett og slett fordi jeg har så lyst å lære mer, og man blir virkelig aldri utlært. AFPT er geniale på den måten at de alltid er Up-to-.date på det nyeste innenfor forskningen, så for meg som tok utdannelsen for snart 5 år siden vil få enormt mye ut a studiet den dag i dag. For min del ville det vært perfekt med et slikt intensivkurs, da jeg ikke har muligheten til å pendle eller sette av annenhver helg i flere måneder. 

Høres ikke dette spennende ut? 

Det er selvfølgelig mange flere muligheter. AFPT holder kurs over hele landet, og flere steder i utlandet. Både Dubai, Malaga Spania, Miami og flere steder i Norge. Det har fom 1.april også kommet en WEB-utdannelse, så nå er det virkelig mulighet for absolutt alle å utdanne seg hos akademiet for personlig trening. 

Photocred: Mats Grimseth

Jeg får alltid enormt mange mails fra dere etter jeg har postet noe om AFPT, og det er super gøy! det betyr at dette engasjerer, og at dere er nyskjerrige. Jeg vil likevel få oppfordre dere til å ta en titt på AFPT sine nettsider, de er spekket med informasjon, og jeg tørr nesten garantere at du finner svar på alle de praktiske spørsmålene der inne. Ift hvoran det er å være student hos afpt så har jeg skrevet om dette flere ganger, og ingentin har endret seg. Jeg har ikke ord for å beskrive den tiden som student hos AFPT, hvis jeg likevel skal prøve så kommer ord som magisk og fantastisk til meg. Det var en helt utrolig læringsprosess, hvor jeg møtte så mange inspirerende og dyktige mennesker, som brant for akkurat de samm temaene som jeg selv gjorde. Jeg følte at jeg fant min plass, og min “gjeng”. Det var et helt utrolig samhold mellom studentene, og foreleserene er virkelig et kapittel for seg selv. AFPT har tatt inn landets dyktigste på hver fagfelt, og det gjør at vi studenter får “eksperter” på alle de ulike temaene. Her snakker vi leger, naprapater, osteopater, manuellterapuater, fysioterapauter, ernæringsfysiologier, og fitnessutøvere. pensumet er helt oppdatert, og i min tid bar bøkene veldig fine, oversiktelige og med ilustrative gode bilder. Nå får alle studentene sin egen Ipad med alt pensum på!! det er jo faktisk helt drøyt spør du meg, og tilbakemeldingene fra studentene er utelukkende helt utorlig positive. Det er selvfølgelig fagbøker også, jeg har mine enda og har faktsk benyttet meg av dem nå på anatomieksamen i medisin. 

Jeg kunne fortsatt i en evighet med lovord om AFPT, men jeg tror dere har fått med dere essensen.  Jeg har også et par rabattkoder til dere. Koden gir deg 5% avslag på kursprisen:

Rabattkode PTstudie: ME13

Rabattkode WEB-utdannelse: MEWEB14

Hvis du går med en drøm om å bli Personlig trener så synes jeg du skal gjøre drømmen din til virkelighet og hoppe på intensivkurset. Du vil garantert ikke angre! Spør meg hvis det er noe dere lurer på, så skal jeg svare så godt jeg kan. 

 

Smiiiil Maren


3 kommentarer
    1. Hva vil du ambefale av den ordinæe, intensiv og webbaserte? Jeg er nettopp ferdig med militæret og vil gjerne komme igang med PT og senere ernærings yrket så fort som mulig. Da så jeg at den webbaserte PT utdannelsen til AFPT passetdet perfekt da jeg kan starte når jeg vil. Men ettersom man møter mange mennesker ved å ta den ordinære hvordan er det da med den webbaserte? Får du samme mulighet for å vise deg frem? Og vil du gå glipp av mye praktisk læring da du tar det meste på nett?
      På forhånd, takk for svar!

    2. Daniel Alme: All praksis er sammen med andre i felleskap uansett, så det må du gjennom hvis du velger WEB også. På ordinær så sitter i klasserom og har teorien også sammen med andre. Den intensive er dere sammen hverdag i en sammehngende periode, så det er vel den man blir aller best kjent på 🙂 Jeg tok selv den ordinære, og synes det var helt fantastisk. Jeg fikk mange gode venner, som jeg fremdeles har kontakt med i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg