Inspirasjon

Jeg må dra litt på smilebåndet av sittestillingen min på dette bildet, men det verste er at det er faktisk akkurat slik jeg vanligvis sitter når jeg jobber. Jeg bøyer meg til og med fremover slik at jeg kan skrive på mac´en med begge hendene, jeg blir da liggende nærmest i en knute, med bena tvinnet rundt hverandre. Det ser helt komisk ut, og jeg har fått det påpekt så mange ganger av folk rundt meg. Det er veldig sjeldent man ser meg sitte vanlig rett opp og ned på en stol. *ler* I dag har jeg samlet sammen alle de magasinene jeg enda ikke har fått lest, og sitter her å koser meg mens jeg suger til meg inspirasjon. Jeg finner inspirasjon i folk på treningssenteret, instagramprofiler, nettsider og sist men ikke minst i ulike typer magasiner. Jeg leser ShapeUp og Iform fast, og titter innomellom innom treningsforum. Jeg liker spesielt godt Shapeup, og finner veldig mye positiv inspirasjon der. Det er så gøy når man har jobbet noen år i treningsbransjen, så dukker det stadig vekk opp kjente fjes i shapeup, det gjør det enda gøyere og mer inspirerende å lese det. 

Hvor finner dere inspirasjon? Del gjerne ditt favoritt blad, en sporty blogg, noen du følger på instagram eller en nettside du føler motiverer og inspirere deg. La oss dele våre inspirasjonskilder!

I dag har jeg vært full dag i praksis, før jeg dro hjem for å jobbe videre med min andre jobb, og store hobby. Jeg snakker selvfølgelig om bloggen. Jeg har litt tanker om hvordan jeg ønsker at bloggen skal bli fremover, og jeg starter med å endre litt på looken. Det første jeg har gjort er å endre på headeren. Jeg følte ikke den relativt “harde” headeren med ryggtavlen min som hovedbilde, var akkurat det jeg ønsket skulle være det første man møtte når man klikker seg inn på min blogg. Jeg synes det er ubeskrivelig vakkert med muskulatur, og spesielt på kvinner. Jeg trener mye, og jobber hardt for den muskelmassen jeg har, men jeg føler likevel at det kun er en bitteliten del av meg og bloggen min. Her inne ønsker jeg å formidle noe lyst og positivt, en herlig balanse til livets goder, masse treningsglede, friske sunne, smakfulle oppskrifter, hverdagsøyeblikk og små tips til en sunnere hverdag. Jeg ønsker at det skal være et hyggelig sted å klikke seg inn, jeg vil at det skal være godt å være her inne på fitliving, og da føltes det som et naturlig steg for meg å lysne litt opp i headeren min og lage den litt mer clean. Jeg får hjelp av en dyktig jente ved navn Silje til å lage headere for meg, og hun holder på med en ny treningsinspirert header til meg, i mellomtiden ønsket jeg å ha en litt mer hverdagslig og “normal” header, som utstråler hverdagsglede. Det synes jeg vi har fått til. 

Hva synes dere? 

 

Smiiiil Maren

 

4 kommentarer
    1. Noe lyst og positivt er akkurat det jeg forbinder med bloggen din.
      Hit går jeg får å hente inspirasjon til både trening, mat og for å hente glede 🙂
      Du stråler 🙂

    2. Jeg blir inspirert av bloggen din, men også av instagramprofiler som f.eks kayla_itsines, teresalopez og sjokoladeugle 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg