Søndag

Tusen takk for alle herlige tilbakemeldinger på halvmaraton i går. Jeg følte meg så fin i går, og tenkte at hvis man ikke skal kjenne noe mer enn at man er litt trøtt i kroppen så kan jeg løpe halvmaraton rett som det er. Vel – I was wrong! Jeg våknet opp kl 06.00, sulten som en ulv, og med verkende kropp. Det var ingenting annet å gjøre enn å stå opp og lage i stand en stor og god frokost. Nå har klokken passert 10 og jeg er ferdig med lunsjen også. Hehe. Det er deilig å stå opp tidlig, spesielt når man ikke har noe man gjøre. Jeg har kost meg med en hel stabel av blader som jeg kjøper, men aldri får tid til å lese, laget hjemmelaget kaffe-latte og vasket over leiligheten. Nå har jeg krøllet meg opp i sofaen for å tilbringe et par timer sammen med Jack Bouer og 24. For en serie! 

Jeg ønsker dere en deilig søndag, senk skuldrene og kjenn på den deiige følelsen av å ha fri. Gjør noe hyggelig i dag, noe som du har lyst til – kun for deg! Dagen din blir så bra som du selv bestemmer at den skal bli. 

 

Smiiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Er det noe mellom deg og han Tufte karen? Du er den peneste jenta jeg vet om, så håper at jeg tar feil. hehe

    2. Det virker som om du har det så bra, du er en stor inspirasjon! 🙂 En ting jeg lurer på; hvordan klarer du å slappe av når du først har en dag fri? Selv så jobber jeg hver søndag, og trives slik. Men med en gang jeg har en formiddag fri (er en opptatt person) så føler jeg at jeg MÅ sette meg ned med skolearbeidet. Blir du ikke stresset ang eksamen? Jeg er på sisteåret på en Bachelor selv, så jeg vet sånn ca hva du går igjennom, og det er ikke alle fagene som er like enkle 🙂 Ha en fin dag videre Maren!

    3. Det så herlig ut med en dag fri spesielt når du var så flink i går. Jeg elsker at du skrvier senk skuldrene det får meg til å slappe av <3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg