Hva er din Instagram?

God lørdags morgen solstråler. I dag har jeg gått i mot alle mine vanlige rutiner og ligger faktisk fremdeles i sengen. Er ikke det herlig? Jeg er en skikkelig morgenfugel og elsker å stå opp tidlig, men noen ganger er det virkelig helt magisk å bare bli liggende å kose seg i sengen på en frilørdag. Nå har jeg akkurat hentet inn mac´en i senga, og tenker å ligge her å se et par episoder av moders family før jeg står opp og tar fatt på denne lørdagen. Jeg har som sagt fri, og skal bruke lørdagen sammen med to gode venninner på cafe, og en liten shopingrunde med storebror. Jeg har et mål om å bruke bilen min litt mindre, og forsøke å sykle mer, så i dag tar jeg med meg storebror på sykkelshopping. Han har så mye bedre peiling på slike ting enn meg, og det er ikke så alt for ofte jeg får kvalitetstid med han alene så jeg gleder meg til å være sammen med han i dag. 

Jeg har et lite ønske å komme med i dag. Det er ingen hemmelighet at jeg er stor fan av Instagram, jeg er veldig aktiv der inne og poster flere bilder hver dag. Jeg finner en haug av inspirasjon der inne, og har faktisk kommet i kontakt med masse spreke herlige mennesker via instagram. Nå vil jeg se hvem dere som leser bloggen er, og hva er vel da bedre enn å bli kjent via deres instagram kontoer? Da får jeg et ansikt på dere, og en liten sniktitt på deres interesser, hva dere liker og hvordan hverdagen deres ser ut. Det er jo helt fantastisk. Så jeg har så lyst at dere skal legge igjen instagram-navnet deres i kommentarfeltet slik at jeg kan finne dere på instagram. Dere finner meg på: marenerdvik.

HVA ER DIN INSTAGRAM?

 

Smiiiiiil Maren

200 kommentarer

Siste innlegg