Sunday smile

Denne helgen har vært så sosial og herlig. Mine hverdager er så A4 og rutinepreget at det sjeldent blir tid til noe særlig annet enn praksis, jobb, lesing, blogg, trening, og matlaging. Derfor er helgene mine hellige, og da vil jeg helst få inn så mye kvalitetstid med mine kjære som overhode mulig. Denne helgen har jeg hatt besøk både fredag, lørdag og i dag skal jeg ut på lunsj før jeg får besøk igjen i kveld. Det er så deilig å endelig få litt tid med mine fine jenter. Helgen har vært fyllt med latter, vin, sushi, skravling, gåtur i sola, cafekos, shopping og masse god mat. I dag nyter jeg en rolig start på dagen, med kaffe og morgenstund mens jeg titter ut på enda en herlig solskinnsdag her i sør. 

Dette ble fryktelig idyllisk og fint, men denne helgen har faktisk vært idyllisk. Jeg har ikke trent noe særlig, men det er helt i orden. Hverdagene mine inneholder som regel gode treningsøkter, og da tenker jeg at det er helt ok å fokusere på litt andre ting i helgen. På lørdag gjorde vi noe gøy, som for mange kanskje vil se på som trening, men jeg kaller det for leking. Vi dro en gjeng fra solsiden ( gymmet jeg trener på) opp til et område her i Kristiansand som har et aktivitetsområde med litt ulike ting vi benyttet oss av for å lage en sirkeløkt. Vi satte opp ulike poster, og jobbet i ett minutt på hver post, med 2 minutter pause mellom rundene. En morsom og gøyal økt som ble enda bedre av at solen strålte fra skyfri himmel. En av deltagerene hadde med seg musikk som virkelig satte stemningen. Sjekk gjerne ut Instagram for bilder fra økten.

Nå skal jeg nyte kaffen og søndagsroen en times tid til før jeg må løpe avgårde til lunsjdate. Nyt dagen hjerter.

 

Smiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Hei fine! Jeg skal bestille ny treningstights og lurte på om du kunne hjelpe meg? heheh! Vill du annbefale den du har på på bildene over fra UA eller RÖHNISCH antishake tightsene ? (viss du har prøvd de da, hoho)
      Ha en fantastisk søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg