Frisk frokost

God lørdagsmorgen dere. Jeg er som vanlig latterlig tidlig oppe, og etter en time gav jeg opp å fosøke å sovne igjen. Solen stråler fra skyfri himmel i Kristiansand i dag, og jeg har en deilig vårfølelse i hele kroppen. Det er utrolig hva sol kan gjøre med humøret. I dag fikk jeg lyst på noe friskt og godt til frokost, jeg tittet gjennom litt gamle bilder og fikk inspirasjon til å lage min faste frokost litt anderledes. Jeg har alltid frukt, bær, nøtter, musli og meieriprodukter i en skål, men se så mye mer delikat det blir hvis du putter det i et glass. Legg lagvis med musli, frukt, og yogurt. Delikat, sunt, enkelt og utrolig godt! 

Jeg ønsker dere en herlig lørdag, jeg håper solen stråler for dere alle sammen, og at helgen blir fantastisk. 

 

Smiiiiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Synes det stod “Jeg har som vanlig latterkrampe, og er tidlig oppe..” Haha! Riktig god morgen til deg 🙂 Den frokosten din ser rett og slett veldig god og fristende ut!
      Ønsker deg en herlig lørdag også!

    2. mmm- såg ut som en super frokost 🙂 jeg har laget min første oatmeal i dag, så gleder meg til å stå opp å prøve 🙂 (lot meg sove leenge i dag, gått på litt for lite søvn i uken så deilig å få hvilt seg helt ut )

    3. Utrolig hvor mye det har å si bare man bruker et par minutter ekstra for å dandere maten fint, akkurat som om maten smaker ekstra godt når den ser så innbydende ut også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg