Luciaven

I samarbeid med proteinfabrikken

Jeg har tipset dere før om at det skjer store ting hos min sponsor Proteinfabrikken. De har tatt inn flere nye merker på treningklær, og i dag mottok jeg en ny super fresh tights fra Luciaven. Luciaven er et nytt merke for meg, og må si jeg liker det utrolig godt. Designet er feminint og kvaliteten virkelig så god!! Stoffet er litt tykt slik at det skjuler det vi jenter vil skjule, samtidig som det fremhever feminine kurver og løfter rumpa med det kule designet bak. Jeg bestillte den i mørke blå, og fargen var virkelig fin! Tightsen er onesize, og strechen er helt insane! Den er så latterlig behagelig å ha på.

Hva synes dere? 

Både luciaven, og babalu er nye merker hos proteinfabrikken, og jeg gleder meg til å teste ut flere plagg fra begge merkene. Har noen av dere noen erfaringer med Luciaven eller Babalu? Del veldig gjerne i kommentarfeltet. Hvis dere liker plaggene tenker jeg at det kanskje kunne vært gøy å kjøre i gang en giveaway på bloggen med tights som premie.

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer

Siste innlegg