Tufteparken

 

Jeg må bare dele denne med dere. Fantastisk eller hva?

Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg bodde i Oslo, slik at jeg kunne dratt til Tufteparken på St.hanshaugen og lekt meg der. Enn så lenge får jeg finne alternativer på gymmet, og ute i naturen. Jeg håper virkelig Kristiansand kommune ser hvilke fantastiske muligheter en slik park byr på, og finner ut at de vil ha en Tuftepark her i byen også. Jeg skal garantere at jeg blir den ivrigste apekatten i den parken hvis det skulle skje. For dere som følger meg på instagram har jo allerede sett mine små krumspring her i leiligheten, dere skjønner at jeg trenger en park å leke i sant? Hehe.

Det er opprettet en gruppe på facebook: Vi som vil ha Tufteparken til Kr.sand. Hvis du er fra Kristiansand eller næromårdet og har lyst å trene / leke sammen med meg i en slik park, så synes jeg du skal joine gruppen, og være med å vise kommunen at vi ønsker økt fokus på aktivitet og bevegelsesglede. Tenk så ufattelig gøy om vi fikk en slik park hit. Jeg håper virkelig dere har lyst å engasjere dere slik at vi sammen kan gjøre denne sporty drømmen til virkelighet! 

Hvis du ble litt nyskjerrig på hva en Tuftepark er, så kan du lese mer om det HER. 

 

Smiiiiil Maren


13 kommentarer

Siste innlegg