Fruktfest

Treningen i dag ble ren komedie, og jeg kastet inn håndkle etter 3 øvelser. Det var rett og slett null energi denne kroppen i dag, så hva gjør man da? Jo man fyller opp! Dagens middag ble taco med ekstra speltlomper, og til dessert lagde jeg to store tallerkner med diverse frisk frukt. Nå skal jeg kose meg med resten av speltlompene med banan og sjokoaldekrem på. Jeg har også handlet inn ferske rundstykker og brunost som jeg skal ha til kvelds. Tanken bak matvalgene er at det er mat jeg liker veldig godt, og som jeg vet gir et herlig overskudd av energi. 

Jeg har nå sett ferdig alt som ligger ute av White Collar på Netflix, og det betyr at jeg trenger ny serie – igjen! Her går det unna på seriene som dere skjønner. Jeg elsket både suits og White collar og ser mer enn gjerne noe mer i dem typen sjanger hvis noen har noe å anbefale? Alle tips mottas med takk! Jeg koser meg glugg her jeg ligger i myke koseklær under pleddet på sofaen. Jeg elsker å være i aktivitet og bevege meg, men fy søren så deilig sofalivet er av og til.

Hva gjør du når du kjenner at kroppen er sliten og trenger påfyll? 

 

Smiiiil Maren


27 kommentarer
    1. Jeg liker å leke med hundene, de gir meg både glede og energi, små energibunter i seg selv og flinke til å spre glede 🙂
      Ellers er sunn snack som jeg liker og ikke får dårlig samvittighet av en fin energikilde i tillegg til solen 🙂

    2. Åh, poledancingen var tung i dag, så nå sitter jeg i sofaen og spiser pasta med oste- og eggesaus 😀 Påfyll av karbohydrater etter en dag med mye grønnsaker og cottage cheese.

    3. Du mååå se på frustrerte fruer. Det er helt sykt bra. Ble nettopp ferdig med siste sesongen og det er faktisk den beste serien jeg har sett. Er ikke hundre prosent sikker på om den ligger på den norske netflixen, men det tar to sekunder å laste ned den amerikanske. Bare søk på Google hvis du ikke har det. Super lett å fikse! Kos deg videre i kvel, Maren! Du er en stor inspirasjon innenfor trening og kosthold 🙂

    4. How I met your Mother
      Girls
      Glee
      2 broke girls
      new girl
      Supernatural ( !!!!!!!! )
      greys
      big bang theory
      game of thrones
      raising hope
      ja.. der har du en del 😛

    5. Det her høres kanskje litt slemt ut så si, men jeg er såå glad når du skriver om de “dårlige” dagene! Det beviser bare at du også er menneskelig og trenger restitusjon og påfyll! Har vært en liten blåmandag hos meg også, men fikk tvinget meg gjennom en hard spinningtime takket være en super instruktør! Fyller på med masse mat og en god natt med søvn her og, så satser vi på en superenergisk tirsdag begge to!
      Du er et flott forbilde for meg, virkelig! Tror du er det for mange treningsglade jenter 🙂

    6. Du må se ALPHAS, det er en sykt rå serie som handler om noen som har spesielle evner og drar rundt i verden og hjelper andre alphaer som dreper andre mennesker men sine egne evner! 🙂

    7. Du burde se på Brothers and Sisters Maren (hvis ikke du allerede har sett den)! Utrolig bra serie som har alle kriteriene for en BRA serie; variasjon, spenning, drama, interesante karakterer og utrolig flinke skyespillere! 😀

    8. God kveld 🙂
      Har virkelig fått sansen for bloggen din.
      Du inspirerer som bare det 🙂
      Men lurer på om du har noen kunnskap når det kommer til lavt stoffskifte og trening ?
      For en god stund siden gikk jeg virkelig inn for å trene og spise “rikitig” – klarte meg bra i ca 4 måneder med trening på senter 3 ganger i uken og ellers turer ca annenhver dag – men da jeg skulle måle fettprosenten var det bare forsvunnet 1%. – og kiloene var fortsatt det samme.
      Jeg ble så skuffa at jeg gav opp.
      Er ikke noe overvektig – men kunne tenke meg å strammet opp litt.
      Noen måneder senere fant legen ut at stoffskifte mitt var lavt så går nå på tabletter mot stoffskifte.
      Kan jeg få resultater nå når jeg tar levaxin og stoffkifte ligger innenfor normalen ?
      Sikkert litt utenfor din erfaring dette, men kan jo alltids være du vet noe 😉
      Ha en fin kveld

    9. Anbefaler “New girl”, “The Following” og “The Blacklist” på det sterkeste. Sistnevnte er noe av det beste jeg har sett noensinne!
      Guro

    10. Modern Family
      Dexter
      Vikings
      Psych
      Drop Dead Diva
      The OC
      Dr. House
      Veronica Mars
      Gossip Girl
      Vampire Diaries
      🙂

    11. House of lies, Breaking bad.. Suits er også en av mine yndlingsserier, så tror vi har lik seriesmak 🙂

    12. Hvis du liker Suits, se for guds skyld Boston Legal! Det er bare en bedre versjon av Suits, med mye mer karakterdybde og et av de beste manusene jeg vet om. Se, se se!

    13. Liker bloggen din Maren! 🙂 Du virker som en jordnær jente som har funnet en balanse mellom mat & trening, og måten du formidler dette på bloggen din er super. Du er flink til å få frem at det er viktig med karbohydrater og hvile når kroppen er sliten og det er supert å lese! Jeg trodde faktisk ikke at du spiste brunost av ymse grunner,hehe 🙂 Så feil kan man ta! Teller du noen kalorier eller er du mer bevisst på å få i deg nok mat ila dagen? Jeg mener at jeg leste på et bilde på IG din engang at du skrev at magen/overkroppen din var det området hvor du har lavest fettprosent, og at beina / hoftene er området ditt med mer fett..? Jeg får ikke dette til å “stemme”! 🙂 Du har jo kjempe fine bein!!Skjønner ikke hvor det fettet har lagt seg jeg! 🙂 Hehe 🙂 Stå på videre!

    14. Christine: Jo brunost kan jeg gjerne spise, det er jo så godt 🙂 barndomsminner! Hehe. Det er jklart at jeg velger ikke brunost hver dag, fordi det inneholder en del sukker, men innimellom og ofte i helgene velger jeg brunost som pålegg 🙂 Genetisk sett sp har jeg mindre fett på overkropp enn underkropp ja, men jeg lever greit med det jeg altså. Det er jo bare slik det er på en måte! Tusen takk for en veldig koselig kommentar, den satt jeg stor pris på 😀
      Ønsker deg en nydelig dag! M

    15. Som sagt tidligere til deg MÅ du se “happy endings” det er så utrolig gøy! Og varer bare i 20 min, veldig greit hvis du er på farten, er 3 sesonger ute på viaplay som jeg vet, verdt å få med seg.
      Kleeem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg