Hekta på cashews

Denne dagen har løpt fra meg, og jeg har vært på farten fra klokken 07 til 21. Jeg kom akkurat inn døren og dumpet ned i sofaen med en stor skål cottage cheese, skyr, frukt, bær og nøtter. Jeg elsker den kombinasjonen, og spiser det flere ganger om dagen. Denne herligheten kom i butikk for en stund siden, og det er jeg så uendelig glad for. Jeg begynte å bli litt lei av å stå i nøttemiksen å plukke ut cashewnøttene uten salt. *ler* Nå har jeg altså oppdagen denne deilige rosa boksen med usaltede cashews. I skrivende stund har jeg tre bokser av denne stående i skapet. Jeg kan jo ikke risikere å få tom! Hehe. 

Jeg dro rett på trening etter praksis, og fikk unna en god styrkeøkt. Hemmeligheten er å spise en god lunsj nr 2 like før jeg går fra jobb. På den måten har jeg super energi til å gjennomføre en treningsøkt istede for å rømme hjem på sofaen. Jeg passer på å ha godt med energi i dette måltidet, slik at det gir meg et ordentlig boost. I dag ble det vanilje kesam med banan, eple, nøtter og rosiner. Både banan og rosiner er raske karbohydrater som gir super energi etter en lang arbeidsdag og før en tung styrkeøkt. Nå skal jeg slappe av et par timer før senga venter, i morgen har jeg fri fra praksis men har likevel tusen ting å fikse før jeg drar ut til flyplassen med kursen for Oslo. Jeg gleder meg til å fortelle dere hvorfor jeg drar.

Nå vil jeg høre om deres dag. Hvordan har dagen din vært? Hva har du fyllt denne torsdgen med? 

 

Smiiiiiil Maren


12 kommentarer
    1. de er kjempe gode 🙂 jeg spiser mest nøtter fra ”den lille nøttefabrikken” fyller opp i slike begre fra dispensere 🙂 kjempe greit får hatt med det man vil selv

    2. Jeg er såååå enig i cashewnøttene! De er bare så utrolig gode, og jeg er helkta selv. Denne torsdagen har jeg også fylt med praksis og trening, akkurat som deg. Har også spist masse god mat og er klar for helg 🙂

    3. Navn: hvor mange gram? Hehe. Det aner jeg ikke. Veier ikke maten min. Spiser så mange jeg har lyst på. Varierer fra dag til dag hvor mange jeg spiser;)

    4. Disse er ristet i rapsolje – bare så du er obs på det! Rema 1000 selger noen som er mer raw og mye bedre, og selvfølgelig usaltede! Coop Mega selger også noen som er kjempegode – som ikke er fra Nøttefabrikken!

    5. Kristin, er de ikke ristet i solsikkeolje? Viss det er rapsolje, så er det jo bare bra det 🙂
      Men så de på Kiwi i dag, og på den sto det solsikkeolje. Hva står det på din, Maren?

    6. Hvis du ser etter usaltede cashewnøtter er det mange innvandrerbutikker som selger disse i løsvekt!
      Da er det også gjerne mye billigere enn å kjøpe Eldorado sine. Også har de mange andre deilige nøtter også! :))) Er selv en liten nøttefreak så dette har jeg spart masssssseeee penger på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg