Silkemyke sommerben

I samarbeid med Hydro Silk

Treningssenterne fylle opp, og folk trener som gale for å gjøre seg klare for sommeren. Jeg må trekke litt på smilebåndet av denne periodetreningen. Hvorfor ikke bare holde det jevnt og greit hele håret, slik at man slipper denne stresstreningen rett etter jul, og like før sommeren? Jeg tenker at det er flott at folk trener uansett, så periodetrening eller ikke – keep it up people! 

Trening er vel og bra, men det er flere ting man bør tenke på nå som våren er her og sommeren står for tur. Vi har vært gjennom en lang vinter, og det bærer huden preg av. mange vil oppleve at huden er svært tørr, og flasser. Vi jenter vil jo gjerne ha silkemyke hårfrie og delikate legger til sommeren, så hva gjør vi da? Jeg er så heldig at jeg har fått lov å teste Hydro Silk, og det var faktisk en liten opplevelse.

Hydro Silk barberhøvelen inneholder et serum som utløses når du bruker den, den har faktisk integrert hudpleie. I det minuttet du starter å barbere deg, hydreres og pleies også huden din. Barberhøvelen inneholder et serum med marine effekter og chea-butter. Serumet utløses i det høvelen kommer i kontakt med vann, noe som gjenopretter huden naturlige fuktighet. Genialt ikke sant? Glatte legger får oss kvinner til å føle oss feminine og velstelte. Et bar nybarberte silkemyke legger gjør rett og slett at vi føler oss bedre. 

Du kan teste Hydro Silk ved å bestille en gratis prøvepakke HER. Du får da tilsendt den herlige barberhøvelen, og kan teste den ut. Prøvepakken er som sagt gratis, det eneste du betaler er frakten. Du forplikter deg heller ikke til noe mer enn kun dette pakken, og det liker jeg veldig godt! Du gir bare beskjed om at du kun ønsker testpkken. Det er noe med det å faktisk teste produktet, før man bestemmer seg for om dette er noe man vil fortsette med eller ikke. Jeg anbefaler dere å teste den ut, slik at dere kan oppleve den deilige myke følelsen av silkemyke puselegger. Hvorfor ikke unne deg selv et spakveld hjemme på ditt eget bad? Sett på litt musikk, tenn lys, senk skulrene og skjem deg selv bort litt. Jeg tror det er så viktig med noen slike pauser i hverdagen. 

 

Smiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Ingvild: Min naturlige farge er mørke brun 🙂 Så det er nesten den jeg har nå, bare at denne har litt mer liv og spill i seg. Og litt mer glans! Kristin Louise på Asalong som har valgt fargen, hun er helt fantastisk flink <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg