Søndag

God søndagsmorgen. Jeg løper rundt meg selv og veksler mellom å lage mat, rydde og finne ut hva jeg skal ha på meg. I dag er det barnedåp til vakreste lille Julie. Jeg er så heldig å få være hennes fadder, og det ser jeg på som en stor ære. Jeg har gledet meg så til denne dagen, og hvis jeg nå bare kan se å bli ferdig med maten jeg skal ha med til selskapet, og få på meg en kjole, så skal jeg straks komme meg ut døren. Jeg skulle vært filmet her jeg humper rundt med strømpebuksen halveis på, og håret i en nyvasket klissvåt tutt på hode. *ler* 

Jeg hadde i utgangspunket veldig god tid. Jeg stod opp super tidlig, og koste meg med kaffe og nyheter på tv. Jeg begynte så smått å pusle med maten til selskapet, og alt gikk i bedagelig tempo. Tydeligvis gikk ting i et litt for bedagelig tempo, for nå har jeg super dårlig tid. Typisk meg! Jeg ville bare titte raskt innom for å ønske dere en herlig søndag. Det kommer nok en liten oppdatering til fra denne kanten i kveld, men nå skal jeg smette på meg kjolen og komme meg avgårde til kirken.

 

Smiiiiil Maren


5 kommentarer
    1. Å, så koselig 🙂 Håper du får det fint i dåpen! Er virkelig så stas å bli utpekt til fadder 🙂 Har selv en herlig liten gutt jeg er fadder for 🙂 Ellers får du nyte denne herlige søndagen fullt ut!
      Mange hilsninger herfra!

    2. Julie er ei heldig jente som har deg som fadder! 🙂
      Hehe, kjenner meg veldig igjen i det med god tid- dårlig tid. Tror vi trygt kan si at det ligger på topp 10-listen over de mest typiske uvanene vi mennesker kan ha, du er i hvertfall ikke alene.
      Ser for meg hvordan den filmen hvor du vandrer frem og tilbake kunne vært forresten, artig syn ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg