Earlybird

Min kropp forstår ikke helt at det er helg, og at jeg ikke må være på plass i praksis kl 07.00. Jeg var derfor lysvåken kl 06, klar for en ny dag på jobb. Som jeg skrev før helgen så har jeg satt av denne helgen kun til kos og hygge. Uken min er latterlig hektisk for tiden, og helgene fremover er rimelig booket, så denne helgen er det kun lave skuldre og avslappning på planen. Jeg fortsetter altså min kosehelg, og nyter derfor en deilig morgen med kaffe og serier.  Jeg kom over sitatet jeg har lagt ved på bildet under, og måtte smile litt. “You´re cute and all, but Im not sharing my coffee”. Jeg elsker kaffe, og måp alltid ha en kaffe (les tre) på morgenen og gjerne flere gjennom dagen. Det er noe helt spesiellt å kose seg med en stor kopp kaffe før dagen starter. Så nå sitter jeg her da, helt klar for å komme meg ut å starte denne lørdagen. Kaffekoppen er tom, jeg er kledd og klar for en tur i byen med godjentene. Problemet er bare at klokken er såvidt passert 08, ingen andre har våknet og butikkene åpner ikke på et par timer. Haha, sånn er det å være morgenfugel. 

Jeg får gå å lage meg enda en kaffekopp, og kose meg med et par episoder til at White Collar. Nå er jeg snart ferdig med andre sessong, fare for at jeg må spør dere om enda flere serietips snart. For her går det virkelig unna. Jeg letet meg tilbake og så på tipsene deres forrige gang. Jeg ser at breaking bad nevnes av utrolig mange, så kanskje det blir min neste serie. Jeg har allerede sett Suits, orange is the new black og nå white collar – alle etter tips fra dere. Tusen takk! 

Ha en nydelig lørdag skjønne venner, her i Kristiansand stråler solen fra en skyfri himmel, og alt ligger tilrette for den perfekte lørdag – hvis folk bare kan se å våkne snart. *ler*

 

 

Smiiiiil Maren

15 kommentarer
    1. Våknet klokken 8 og var klar for dagen, gikk en lang tur med hundene og det var deilig med helt stille gater 🙂
      Solen står på en skyfri himmel her også så denne dagen skal nytes 🙂
      Ha en super lørdag

    2. Hehe, måtte le litt her jeg sitter nå, kjenner meg veldig igjen med det med å våkne tidlig og bare sitte å vente på at de andre skal våkne når man skal møte venner! Jeg er også morgenfugl, og veldig tidlig ute med å være ferdig fikset når jeg er ivirig på noe.. 🙂
      Ha en fin helg, her jobbes det i helga:) Så blir godt å dumpe i soffaen i kveld!

    3. Hei Maren! Jeg er innom bloggen din hver dag, og blir alltid i godt humør 🙂 Du er veldig inspirerende, og jeg tenkte det var på tide å legge igjen en kommentar 🙂 Liker holdningene du har til mat, trening og livet generelt. Min absolutte favorittblogger 🙂
      Ha en fin helg!

    4. Du er en nydelig jente, og et utrolig flott forbilde! 🙂
      Elsker verdiene dine, og holdningene du har til trening og kosthold!
      Stå på videre og nye en rolig helg! Husk at man fortjener å koble helt ut å slappe av.
      det er da man kan utvikle seg videre 🙂

    5. Er så godt å få morgenen med seg 🙂 Og med svart gull i koppen kan det stortsett ikke bli mye bedre! Ønsker deg en herlig lørdag, skjønne Maren! Kos deg 🙂 Måtte den bli som du ønsker!

    6. House of Card er en virkelig spennende serie!!!!! En god dør politikk men Utrolig spennende og morsom! Kevin spacy er en utrolig dyktig skuespiller!!!!!!

    7. Kan virkelig anbefale solsidan. Svensk humor på sitt beste – hele sesong 4 er lagt ut på tv2 sumo.
      Det er absolutt en serie som får meg til å trekke på smilebåndene 😃

    8. helle: Haha, ja jeg har sett et par episoder – fantastisk festlig!! Hadde nesten glemt den serien, gjett om jeg skal finne den frem igjen 😀 Tusen takk for tips!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg