Morning-smile

Det er fredag, det er helg og jeg har fri. For en magisk følelse. I dag sov jeg til jeg våknet av meg selv, ingen vekkerklokka og ingen forstyrelser. Bare det i seg selv er jo helt nydelig. Når jeg våknet tuslet jeg ut i stua iført myke koseklær, jeg lagde meg en stor kopp kaffe og koste meg med God morgen Norge. Dere vet jeg elsker morgenstund og denne fredagsmorgenen kunne ikke startet på en bedre måte. Nå skal jeg straks komme meg ut på en liten tur i frisk luft, før jeg skal innom NIMUE for en hudpleietime. Senere skal jeg treffe min storebror og nydelige lille niese. Denne fri fredagen kan rett og slett ikke bli bedre. 

Jeg håper dere også nyter fredagen og ser frem til helgen. Jeg har som sagt fri hele helgen, og skal bare kose meg. På søndag er det dåp til min lilel niese, som jeg er så heldig å få være fadder til. Som jeg gleder meg. Jeg nyter en rolig helg, neste helg blir nemlig full rulle med en hel haug på planen. Jeg skal være med på et spennende prosjekt i Oslo, jeg kan si så mye som at jeg skal være med på en utrolig spennende photoshoot. Jeg både gleder og gruer meg litt. Jeg forteller dere mer så snart jeg kan.

Nyt fredagen mine fine, dere skal ikke se bort i fra at det kommer mer fra denne kanten litt senere. 

 

Smiiiil Maren

5 kommentarer
    1. Åååh, så herlig! Jeg har også fri i dag, så morgenen min ble også ganske rolig 🙂 Det er så stas å få være fadder, jeg er fadder til min lille søte kusine som ble døpt for noen uker siden:)

    2. Det er så moro å lese bloggen din, gjør det hver dag 🙂 du er jammen meg en god inspirasjon på dager hvor man egentlig ikke orker å trene, så ser man smilet ditt og kommer seg på trening likevel. Du har vært min inspirasjon til å nå ha gått ned 18 kg, og du kommer til å motivere meg gjennom bloggen din på de neste kiloene og helt til jeg når målet mitt. Takk for at du er en motivator i min hverdag 🙂 🙂

    3. God fredag til deg og!! 😀 Jeg spiste havregrøt med SUKKER på, nettopp fordi det er fredag. Jeg tok en lur midt på dagen, fordi det er fredag og jeg skal kose meg glugg med løping i fint vær nå.
      Ha en fin helg. Du sprer glede !! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg