Kvalitetstid

Jeg elsker sushi, og kunne spist det hver eneste dag. I dag kom verdens nydelige mamma på besøk og hun hadde med seg både sushi, og masse andre godsaker. Det er så herlig med mennesker som kjenner alle dine favoritter og alle dine rutiner. Mamma dukket opp med flere ting hun visste jeg manglet i leiligheten og flere av mine hverdags mat-favoritter. Jeg føler meg både heldig og takknemlig.


I dag er jeg i skikkelig kosehumør, og har bare lyst å tenne masse lys, sette på en god film og bare kose meg – og det er akkurat det jeg nå har gjort. Jeg har tatt dyna ut i stua, og satt på min nye favorittserie. Jeg har jo vært helt vilt fan av SUITS, men nå har jeg sett alt som har kommet ut av den serien, og trengte derfor en ny. Etter tips fra dere lesere har jeg nå startet på White Collar – og jeg elske den serien!!! 

Jeg håper dere gjør noe hyggelig i kveld, jeg tenker at det er synd så mange kun bruker helgen til å gjøre spesielle og koselige ting. Hvorfor ikke dra ut å spise midt i uken? Eller ta dyna ut i sofaen og ha filmmaraton? Hvorfor ikke spise taco oftere enn kun på fredagen? Hvorfor ikke bake kake, selv om ingen har bursdag? Jeg tenker at livet er for kort, lev mens du kan – og vær så snill – ikke vent til helgen med å gjøre noe du synes er ekstra hyggelig. 

 

Smiiiil Maren


23 kommentarer
    1. Høres ut som en suuper kveld!:-D jeg koser meg med proteinpannekaker med bær og kakao i kveld! Questbar og mikrobrownie har jeg også spist! Ble en skikkelig lillelørdag i dag og med goood samvittighet!! I morgen skeier jeg helt ut med tapas med to av favorittjentene 🙂 Viktig å nyte livet, og kose seg også! Er utrolig viktig for trivsel i hverdagen!
      Er helt nødt til å skaffe meg sushi nå.. Du frister meg sååå sykt!! 😀
      Nyt kvelden, det fortjener du <3

    2. Hei Maren! Utrolig inspirerende å følge deg. Jeg trener en del selv, men det er et evig dilemma jeg ikke kommer foruten. Altså hårvask når man dusjer. Det må liksom planlegges da jeg helst ikke vil dusje håret hver dag. Hvordan gjør du dette? Haha, veldig dumt spm ser jeg nå, men håper du vil prøve å svare allikevel 🙂

    3. Marita: Hehe, her svarer man på alt vettu 😉 Jeg dusjer og vasker håret nesten hver dag jeg. Vet mange sier at det blir slitt osv, men jeg har gjort det i mange år og det går helt fint. Ellers finnes det jo tørrshsmpoo og sånne ting som kanskje kan funke. Har du testet det?:)

    4. Maren, jeg trenger virkelig hjelpen din. Hvis du klikker deg inn på bloggen min, ser du et bilde av en veldig søt løpeshorts. Jeg lurer på om du kjenner igjen logoen på hofta? du har jo litt peil på treningstøy. Hvis du ikke ser logoen skikkelig, så ser du den også i bunnen av bildet(tre firkanter etter hverandre).
      Nå krysser jeg fingrene mine =)
      Liker så godt du og bloggen din, inspirasjon på høyt nivå =)

    5. Du er så utrolig søt! <3 Jeg blir så glad av å lese bloggen din. Du virker som en person med et utrolig stort hjerte 🙂
      Hvor ofte tar du solarium foresten (om du gjør det). Hehe. Du har så utrolig fin glød 🙂

    6. Hei! jeg bare lurte på om du har prøvd den ankelstroppen fra x-life som koster 99? Ville du anbefalt den, eller noen andre?

    7. Hei Maren!
      Hvem var det egentlig som vant den konkurransen du hadde i begynnelsen av året på reisegavekort? 🙂

    8. Kan du skrive litt tips om hva man gjøre i Kristiansand, gjerne bilder av fine steder o.l. Skal reise dit for første gang snart og er så spent, byen ser så fin ut! Kan du fortelle noe om den?

    9. Marie: Tror hun het Charlotte, det var de som gav ut gavekortet som trakk. Vinneren er kontaktet og har fått premien! Skal prøve å få til flere slike store gøye konkurranser :):)

    10. Det kommer nye episoder fra Suits hver torsdag nå fremover 😀 De er endelig ferdig med den lange pausen så det er bare å glede seg til mer!

    11. Åååå bloggen din lyser virkelig opp dagen. Elsker at du kommer med så inspirerende og glade ord! ha en strålende dag vakre du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg