Sleepy tuesday

I dag fikk jeg til en styrkeøkt mot alle odds, og det er slike økter jeg virkelig setter pris på. Jeg sov litt dårlig i natt, og etter 8 timer i praksis på sykehjemmet var jeg helt tom for energi og det eneste som stod i mitt hode var hjem på sofaen. Jeg kom ut etter endt arbeidsdag og ble møtt at et helt ubeskrivelig vær. Strålende sol fra en skyfri blå himmel. Temperaturen var helt herlig og den første lyden som møtte meg var fuglekvitter. Det er helt utorlig hvordan været kan ha så mye å si! Trøttheten var som blåst bort og jeg følte en deilig energi komme snikende. Jeg kjørte hjem og skiftet til treningsklær før jeg ruslet ut i solskinnet. Turen gikk opp til Solsiden, hvor jeg gjennomførte en styrkeøkt på bryst og triceps. 

På solsiden var det som alltid flere blide treningsfolk, og det gav enda et lite boost av energi. Det er så herlig hvordan vi begynner å bli en liten fast gjeng som trener på omtrent samme tid, selv om alle trener ulike ting og kjører på med sitt, så er det så tydelig hvordan energien smitter og vi helt ubevisst ender opp med å pushe og motivere hverandre. Det blir også mye skravling og latter underveis – akkurat slik jeg liker det! 

Nå har jeg endelig fått satt rumpa ned på sofan, og trøttheten slo meg i ansiktet som en betongvegg. Jeg skal få i meg litt mat, og ta en lang god dusj, og i det klokken bikker 21 så er det rett i seng på denne frøkna, jeg har alt for mange timer søvn å ta igjen. Det er litt deilig å ligge på sofaen helt uten noen gjøremål eller planer, ingen som forventer at du skal prestere noe sted og ingenting du må gjøre – bortsett fra å nyte en avslappende alenekveld. Helt herlig spør du meg. *lykkesukk* 

Hva er deres planer for kvelden?

 

Smiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Deilig når man bare får en herlig energi og kan klare det lille ekstra 🙂
      Nå skal jeg få i meg pre workout før det blir skuldre og rygg også skal jeg hjem å eksperimentere med kyllingrullade, aldri lagd før, men så et bilde på IG som falt helt i smak 🙂
      Ha en fin kveld søte deg 🙂

    2. Hei Maren:)
      Jeg lurte på om du kunne skrevet et innlegg om utdanningen du er inne i nå, sykepleie? Hvordan hverdagen er, hvilke emner du har, hvordan praksis er. Eventuelt om du vet litt om videreutdanninger?:) Jeg vurderer sykepleie, men trenger så inderlig å høre om sykepleie fra en jeg ikke kjenner, litt plusser og litt minuser:) Hvis du har tid såklart! Hadde vært gøy å få litt innblikk i denne utdanningen og muligheter videre.
      Også, for ikke å bare trykke på egoist knappene.. Beklager det. Du er helt fantastisk! Enkelt og greit:) Din innsats som blogger gir motivasjon og sprer glede! Det er sikkert!
      Vilde

    3. Så flink du er! Så god følelse man får etter å ha klart å dra på trening selv om man egentlig ikke hadde lyst 🙂 Veldig motiverende blogg du har, la deg til i bokmerker med en gang jeg oppdaget bloggen din her om dagen 🙂

    4. Jeg vet dette ikke har noenting med dette innlegget å gjøre, men jeg ønsker å fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er! Du er forbildet mitt innen bloggverdenen! Du er en så varm og jordnær person, og nettopp derfor tror jeg du er rett person å spørre i dette tilfellet her.
      Jeg vil nemlig informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Siden du har en såpass stor blogg med så mange lesere daglig hadde jeg satt kjempe pris på om du ville delt videoen i et innlegg, slik at flere får hjelp av den.
      Jeg har selv vært der, så langt nede, og forteller om dette i videoen. Det er en video om min historie. Historien om angsten som er blitt en del av min hverdag. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.
      http://www.vektlofterjenta.com/2014/03/04/angsten-som-er-blitt-en-del-av-min-hverdag-min-historie/

    5. Fine du 😀 så flink du er 😀 Og jeg elsker den toppen! Står høyt på ønskelisten 😀
      Ha en nydelig onsdag snuppa <3

    6. Du er så flink, Maren! *inspirasjon* 🙂 Er godt å overraske seg selv på den måten med treninga! Man angrer jo sjeldent på en økt når man er ferdigtrent! Også er det helt sant så du sier at det gjør noe med humøret når sola titter frem! Så fantastisk at det går mot lysere tider! Ønsker deg en aldeles strålende onsdag 🙂

    7. Åh, du er bare utrolig flink! Det er alltid godt med solen i vinduskarmen 🙂
      Ha en fantastisk fin dag videre, kjære deg. Må også få si hvor pene øye og vipper du har!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg