Mobilblogg

I skrivende stund sitter jeg i bilen på vei ned fra fjellet. Det blir derfor en liten mobilblogg-oppdatering. Helgen har vært så deilig, og gått så alt for fort. Jeg forstår ikke hvor dagene ble av. Det ble kun èn skitur denne helgen, men gjengjeld var den turen veldig fin. Ellers har helgen vært fyllt med sofahygge, brettspill, god mat, masse kvalitetstid med familien, en haug av godteri, masse søvn og hvile. Lange frokoster, deilig frisk fjellluft, masse latter og lave skuldre fire dager til endes. Jeg er så takknemlig:) Det er deilig med hyttetur og helg, men nå skal det bli godt å komme hjem til litt Maren-rutiner. Hele denne uken har vært helt merkelig når det gjelder trening og kosthold. Jeg mistet rett og slett gnisten litt! Det var derfor ekstra godt med en helg på fjellet hvor jeg bare koblet helt ut. Jeg føler jeg går inn i en ny uke med ny energi, og en haug av gnist. Det er så viktig å ikke bli stresset selv om motivasjonen og treningsgnisten daler. Ta en timeout, flytt fokus og senk skuldrene. Det ordner seg, du trenger sannsynligvis bare litt andre impulser. Helgens hyttetur gav meg masse herlige familieimpulser, og ingenting kan måle seg med det. Jeg har nå lagt denne uken bak meg og satt fokus frem mot den kommende uken. Den skal bli så bra, det har jeg bare bestemt meg for.


Nå må jeg følge litt med på veien her så jeg ikke blir bilsyk. Heldigvis er det kun en drøy time til vi er hjemme.  Jeg håper dere har en deilig søndag, og koser dere i det nydelige været! 

 

Smiiil Maren


5 kommentarer
    1. Ikke ta dette feil, men det var litt godt å lese at det er flere som har hatt en litt tøff uke 🙂 Kjenner meg igjen i det du skriver! Blir så glad av å lese at du har hatt en herlig helg på hytten, og vil dermed bare ønske deg en super uke i morgen! Fortsett å være deg, Maren <3

    2. Hei! Selv Duracell-kaniner må lades opp! Både kropp og hode har godt av et avbrekk en gang i mellom. Og kanskje enda mer hjertet – viktig å bruke tid med familie og venner – det er jo det som gjør deg til den personen du er, og som gir deg gnist og utsråling. På gamlehjemmet sitter du nok heller ikke å fryder deg over six-packen du hadde som ung, eller timene du brukte på treningssenteret, men stundene du hadde med dem du er glad i! Husk på det – sikker på du får en super uke, sterke deg:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg