Skiglede

Dette er status fra fjellet. Strålende sol og masse skiglede. Det går alt for lenge mellom hver gang jeg har ski på bena, og et er virkelig alt for galt når jeg er så glad i å gå på ski som jeg er. Dagens tur var helt fantastisk, og jeg storkoste meg. Ut på tur, aldri sur!

Vi gikk ca en mil i sol og herlig vær, også snudde det! Vi endret retning, og på vei tilbake til hytta blåste det virkelig opp. Siste del av turen ble en vindfull affære, men vi kom oss trygt ned. Vel hjemme på hytta føles det ekstra godt at vi fikk litt utfordrende vær på slutten, nå sitter vi nemlig her med røde kinn og slitne kropper. Ingenting er bedre enn følelsen etter en god skitur. Nå skal vi bare kose oss resten av kvelden, med kortspill, deilig middag, masse sjokolade og annet digg. Det er både lørdag og hyttetur, så på tross av mitt forrige innlegg så kjører jeg unntakstilstand og det blir utskjeielser hele tre dager til endes på denne frøkna 🙂

Nå skal jeg skrive kveldens handleliste, og komme meg på butikken. Siste kvelden med godgjengen på hytta skal nytes fullt ut! Jeg håper alt står bra til med dere, og at dere har en super helg. 

 

Smiiiiil Maren


6 kommentarer
    1. Noke så fantastisk! Skal innrømme eg er en (stor) smule misunnelig – i år har eg verken sett snø på låglandet eller våre på ski på fjellet. Veldig kjedelig, for vi har hytte på fjellet og det har våre tradisjon kvart år å vere der oppe fleire ganger om vinteren. I år er ikkje en gang isen trygg for å få oss til hytta! Satser på en bedre vinter neste år 🙂 Kos deg vidare!

    2. Viktig å kose seg 🙂 Jeg har to dager med masse godt her også. Det må til innimellom. Nyt helgen, sport! Gøy at man kan titte innom og få flere oppdateringer på en dag. Du er flink !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg