God morgen fra fjellheimen

Her har hyttegjengen akkurat våknet, og frokosten står på bordet. Jeg ble vekket i dag morges av herlige små babylyder, og rett utenfor soveromsdøren ble jeg møtt av et strålende barneansikt. Det finnes virkelig ingen bedre måte  å starte dagen på enn sammen med lille tantebarnet. Rusle rundt på hytta med lille skatten i armene, mens hun pluddrer og prater i vei. Tantehjertet mitt smelter! I dag regner det faktisk litt her oppe, og vi har derfor innedag. Det gjør absolutt ingenting, det er jo dette som er ferie. Det å ligge på sofaen, lese blader, spise god mat, og slappe 100% av. Jeg er en rastløs person med alt for mye energi, men den siste tiden har jeg faktisk kjent litt på at energien ikke har vært helt på plass. Jeg tar derfor denne helgen helt rolig. Selv om det føles litt ubehagelig for meg å være helt i ro, så vet jeg at det er utrolig smart å legge inn såkalte restitusjons dager, eller i mitt tilfelle restitusjons-helg.


Nå skal jeg spise frokost med familien. Det er noe spesielt med hyttefrokost, og jeg har gledet meg så til dette. Mmmm 🙂  Jeg ville bare innom for å ønske dere en fin fredag og en fantastisk helg. 

 

Smiiiil Maren


8 kommentarer
    1. Fristende frokostbord! Det er noe eget i å kjenne på roen og stillheten som hyttelivet gir, også er det selfølgelig godt å tilbringe kvalitetstid sammen med familien! Håper du nyter helga til fulle, og at du får dullet masse med tantebarnet ditt 🙂 Mange hilsninger herfra!

    2. Dette var koselig å lese nå! Jeg og kjæresten har akkurat satt oss i bilen for å reise på hytta! Gleder meg så til alt det du beskriver 🙂 peisvarme, bøker, spill, rødvin, masse god mat og lave skuldre 🙂 goood hyttehelg! 😀

    3. Å, nå kjenner jeg det kribler i hele kroppen etter påske! Hyttekos, skiturer, sitte i solveggen med noe godt i glasset, å ikke minst hyttefrokost! Med hele familien samlet rundt frokostbordet. Det er så kos ☺️ Kose deg masse og nyt fridgene me familien 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg