Hyttetur og kaffekos

I dag koser meg meg med en ekstra god start på dagen. Vanligvis drikker jeg kaffen min svart, med en skvett melk, men i dag tok jeg meg tid til å nyte dobbel latte med et hint av karamell.  Det er slike små hverdagsgleder jeg setter pris på. Det trenger ikke ta mer enn 5 små minutter å nyte en smaksatt deilig kaffekopp. Hvis du klarer å senke skuldrene og kose deg med den kaffen, er fem små minutter alt du trenger for å virkelig kjenne på litt hverdagsglede.

I dag reiser jeg til fjellet med familien min. Jeg skal nyte en langhelg på hytta med skigåing, kvikklunsj, kakao, kortspill, badstu, snø og hygge. Baggen er pakket, og den inneholder kun myke deilige klær. Denne helgen skal bli så deilig. Nå skal vi bare få unna en siste arbeidsdag før vi setter oss i bilen og durer oppover dalen. Mac´en og kamera er selvfølgelig med på tur! 

Vi blogges fra fjellheimen

 

Smiiiiiil Maren

 

12 kommentarer
    1. Lite som er bedre enn svart gull i koppen på morgenen, det gjør liksom starten på dagen komplett! Jeg sverger trofast til min venn proteinkaffen <3 Håper du koser deg masse på hytta med familien din i helga 🙂 Lad batteriene og ha det gøy! Mange hilsninger herfra!

    2. God tur, Maren! Håper dagene blir like fine som deg 🙂 nyyyt!!
      Ingen vinterferie på meg i år, men får ta det igjen senere.
      Klem

    3. Så herlig å reise til Hovden nå! Fristet veldig. Jeg skal dit i påskeferien, alltid like herlig å være der 🙂 Gleder meg allerede 😀 Må si jeg digger balansen din med trening og kosthold. Du er såå flink i ukedagene, men har ingen problem med å unne deg noe godt i helgene eller spesielle annledinger.
      Kos deg MASSE og nyt tiden <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg