Onsdags-update

God morgen hjerter

Tusen takk for alle de herlige kommentarene dere la igjen på her, og på instagram i går. Jeg tar meg ofte i å smile når jeg tenker på bloggen og dere lesere. Man hører mye om mobbing på nett, og negative slemme kommentarer, dette har jeg vært nesten helt skjermet for og det er jeg så takknemlig for. Dere legger igjen så mange fine kommentarer, dere lar dere engasjere når jeg spør etter deres meninger og synspunkt, og dere klikker trofast innom. Dette betyr enormt mye for meg, og det gir meg en super motivasjon for å drive denne bloggen fremover. Jeg kjenner spesielt godt hvor heldig jeg er de gangene jeg våger å være sårbar og vise en svakere side, da er responsen deres så unik og så fin. jeg ville starte denne onsdagen med å si tusen takk. Jeg bryr meg overhode ikke om det er en klisje, dere fortjener et stort smil, og en god klem alle som en!

Da gjenstår det bare å ønske dere en fin start på denne onsdagen. Klikk dere gjerne inn her igjen litt senere i dag. Jeg har nemlig knipset bilder av hele kjøleskapet mitt og alt det inneholder. Jeg får så mye spørsmål om hvordan jeg spiser i hverdagen. Jeg fant derfor ut at den enkleste måten å vise dere det på faktisk var å åpne opp kjøleskapet og knipse i vei. 

 

Smiiiiil Maren


7 kommentarer
    1. Det skulle bare mangle – bloggen din er uten tvil en av de kjekkeste man kan lese! Perfekt blanding av trening, motivasjon, tekst, bilder… ja – alt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg