Kosetirsdag

Denne dagen har vært litt spesiell, og jeg beklager at jeg oppdaterer litt sent. Treningen etter jobb utgikk til fordel for en time i godstolen hos jentene mine på NIMUE. Jeg har sovet minimalt i natt, og etter en lang dag i praksis sovnet jeg i det minuttet Hudpleier Hanne begynte å dulle med meg. Jeg sov tungt i nesten en time, og våknet opp med nydelige vipper. Skjønne Anita som driver salongen forstod raskt at noe ikke var helt som det skulle i dag, og søt som hun er gav hun meg en liten oppmuntring. Jeg fikk med meg to deilige produkter til å bruke i dusjen, begge er fra mitt favorittmerke, Nimue. Jeg kan nesten ikke vente med å teste dem ut. Jeg fikk også med meg en nydelig lipgloss fra Nilens jord. Dette merke har jeg hørt mye positivt om. Fargen og konsistensen var helt perfekt. Jeg blir helt rørt over hvor skjønne Nimuejentene er, akkurat i dag var det ekstra godt å tilbringe tid hos dem. Etter timen dro jeg på en liten runde i sentrum. Jeg kjøpte med meg friske blomster og sushi, før jeg avsluttet med en storhandel på matbutikken.

Nå har jeg kost meg med deilig sushi, og senket skuldrene. Alle lysene i leiligheten er tent, og friske blomster satt frem på bordet. Nå skal jeg straks hoppe i dusjen og teste ut de nye Nimue-produktene. Resten av kvelden blir tilbragt på sofaen med hyggelig selskap. Jeg er glad for alle de fine menneskene jeg har i livet mitt. Jeg har lært at noen ganger må man legge “flink pike” bort, og tåle å vise seg litt svak. Jeg orker ikke trene i dag, og det er helt i orden. Jeg tar meg en deilig hviledag med god mat, levende lys, og en god film i joggebuksa. 

Hvordan har dere det i dag mine venner? 

 

Smiiiiiil Maren


16 kommentarer
    1. Åhh, du er så god, Maren! Er så godt å høre at selv du har dager der ikke alt stemmer 🙂
      Håper du får en fantastisk kveld i den nye leiligheten din!
      Selv blir det heller ingen trening ikveld, men det er helt greit. Lader opp til i morgen. Jeg har lært av mine tidligere feil, og vil ikke gå på den samme smellen igjen!
      Hilsen fast leser :))

    2. Det er så deilig å bli dullet med på dager hvor alt ikke er som det skal.
      Slapp av med god samvittighet Maren, du er supertjej!:)
      Klem

    3. Så fin leiligheten blir! Drømmer om å få min egen og innrede snart jeg og.. Men må nok pent vente en stund og drømme meg bort i fine bilder enn så lenge:) Mindre gode dager, av ulike årsaker, har vi alle:) Godt å se at du vet å gire ned og pleie deg selv litt når det trengs. Som fast leser av bloggen din er du litt av et forbilde for meg som jeg ser til mange dager for treningsinspirasjon og livsglede (som jeg jo har selv, men herlig påfyll på bloggen din) 😀 ….og du er så balansert og ekte at man kan jo ikke annet enn å bli glad – selv om dette ikke var et gla’ innlegg. Håper du føler deg bedre og at det som tynger ikke bæres alene, men at du har noen du kan snakke med. God kveld fra meg.

    4. Så deilig at du tar det med ro og slapper av når det trengs 🙂 du er så flink at tror du har en del til gode når det kommer til akkurat dette!
      Blir glad av å høre at du har god selskap også. Kan det være en spesiell person? Som en herremann forreksempel? Må jo spørre, er så nysgjerrig av meg. Hihi.
      Ønsker dere, uansett hvem det nå er, en riktig god kveld! Du fortjener det, Maren! 🙂

    5. Godt å se(lese) at man kan se bra ut selv om man tar seg en fridag fra trening og lytter til kroppen 🙂 tror mange kan brenne seg på dette og bare kjøre på uansett. Nyt dagene og håper du får en bedre natt i natt 🙂

    6. Gry: De er fra gave og Interiøshuset i Søgne 🙂 Sjekk dem gjerne ut på facebook, eller instagram – masse fine bilder fra butikken. Spesielt instagrammen er super å følge 🙂 @

    7. Åh dette innlegget hjalp på humøret! Og da spesielt med tanke på det at du skriver at man av og til må legge “flink pike” bort. Sitter her med dårlig samvittighet for det jeg burde gjøre, men når jeg leste dette innser jeg at jeg har jo allerede fått gjort ganske mye allerede. TAKK! Stå på videre 🙂

    8. Jeg blir så inspirert av deg Maren! Du skriver så motiverende, ikke bare når det gjelder trening og kosthold, men livet generelt. Jeg gleder meg litt ekstra over å være til når jeg leser bloggen din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg